


|
.... |
| 2006 年 1 月 17 日 星期二 | ![]() |
今日..訓到9點半就起左身啦..細佬妹反左學..牙爸反左工,,之後10點幾到啦..牙媽就去買送啦..之後沖涼..洗頭..之後11點就睇牙遙啦..xd..之後牙媽反左黎..無耐,,又出反去,,12點幾到啦..佢反黎啦..同細佬1齊.. 之後玩電腦啦..悶*_玩到1點幾..之後比細佬玩啦..整野,,之後1點9到出去啦..去heidi屋企..之後2點幾先去到,,去到,,就睇一公升的眼淚啦..睇到3點幾到,,就睇完1集..之後唔睇啦...佢地係到影相..唉,,唔知做麥,,無心情..唔想影..>o<之後係到玩電腦..又小人on wo..悶牙,,之後3點半到啦..heidi牙爸反左黎..不過無耐又落左去,,之後4點幾,,佢牙爸牙媽就1齊反黎..之後坐多陣,,5點到啦..就走啦..之後美儀陪我等車..之後搭車回家la..反到黎..沖涼..之後牙b過左黎..之後唱左陣k..6點就睇牙遙啦又..=v=又係今朝個集,,之後入房睇..睇睇下,,超眼訓..就訓陣,,之後牙爸反左黎,,,沖埋涼..好快牙佢今日...之後7點到啦..食飯..食完就洗碗個d啦..唉..為什麼會這樣的*_之後執書包..e+玩電腦啦..睇日應該對卷la..!!唔知,,, 成績如何呢...好驚會好差牙,,>/\<*++ |
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | ... | 170 | » |