


|
年廿9啦.. |
| 2006 年 1 月 28 日 星期六 | ![]() |
今日..年廿9..屋企人呢就話要係早上12點之前貼好晒揮春..洗好頭..(因為唔洗..就要等年初2先洗得牙,,因為話初1洗頭唔吉利..)之後神早牙爸牙媽就出左去買野啦..之後訓訓訓,,=v=同細佬妹訓到10點9牙爸牙媽反黎先起身..之後就係到排隊沖涼啦..用碌柚水沖..洗走d衰野..之後就用左勁多黎沖..由頭洗到落未,,,哈哈*__之後沖完,,食野啦...食完,,1點到,,牙爸牙媽.細佬就過牙嫲到啦.之後同牙妹係屋企,,佢玩電腦..之後我係到睇電視啦..到3點到,,就我玩電腦啦,之後到4點幾,,牙媽打黎話要過牙嫲到啦..開飯wo..之後就整野..同牙妹搭的過去,,,過到去5點到,,=o=問左枱..都未食得,,之後係到同琳琳b玩..超得意牙*__ >v<''之後6點幾就食飯啦..之後7點到食完...但係牙華..波子個d都未得啦..(我地約左1齊行花市)之後就跟牙爸佢地過牙婆到玩啦..之後同牙婆..4舅母..牙妹打麻雀..d牌ok啦..哈哈哈..之後牙婆食,,話自膜..之後我唔服啦,,望下,,哈哈哈食炸'湖'..笑死牙,,之後係甘叫佢賠錢,,不過都係玩下姐,,唔想要利是咩聽日..之後又擮左佢2鋪湖...哈..之後贏左30蚊..8點半到,,就落去啦..同chan珠..1齊過大元搵包包,,之後見到包包啦,,就陪佢係大中買鞋..行左好耐下,,最後都係係5cm買左,,xd..之後就9點幾到啦,,個個都得啦..就約晒係昌運m記出面等啦..之後係大中下面行過去,,好多野賣..之後見到金毛個檔口..不過無行埋去啦..之後去到m記..等,,牙華.袁隆都黎左,,之後等多陣,,波子..延仔..賴文..多毛..魯'信' 好次係得甘多..之後行啦,,話1齊影貼紙相,,點知佢地唔肯..之後就同牙華..包包,,chan珠影啦..哈,,之後影完就去行花市...之後叫左腳子黎,,之後波子佢地又走...之後搞到勁唔知點囉..之後得反我..牙華,,包包,,Chan珠..腳子行..之後去左昌運影貼紙相,,=o=影到好樣衰牙*_之後同波子個d sd信息..真係有d唔開心囉,,,點解你地會講d甘既野??唉..之後差唔多12點到,,腳子同個fd走啦..之後我地4個就去m記買野食..之後食食下,,個pk波子係我後面蚊我d頭髮..好鬼痛牙..之後同延仔2個老實唔客氣係到食我地d野..=o+''之後係甘串佢地..頭先有人唔係好火嫁啦..哈哈..不過好彩..最後都無野..之後係到玩啦又,,去左泰樂樓下坐哈哈哈...有d屎係到牙..勁刻突...起初無理到啦,,坐埋1邊影相..玩,,之後愈玩愈興..個仆街波子真係拎我飲完野個樽,,去'奶'd屎...之後我又好急尿..以經係甘笑都想賴尿..之後波子拎住個掂過屎既水樽走過黎...之後包包,,牙華..chan珠彈左起身走..我.==笑到起唔到身...1起身就賴得尿,,之後比波子捉住左,,係甘'對'd屎埋黎..==之後唔知同d咩整我個頭==之後玩啦..係到踢水樽..之後跑晒出去公園...哈哈,,之後同牙華..包包..chan珠扯牙波子去食屎..之後扯啦..延仔個d竟然黎幫我地手...哈哈...之後扯到去啦..多毛竟然去產d屎黎啦..哈哈..我d尿...爆啦...笑死牙,,,之後唔玩啦...去次所...柯完,.爽牙,,之後係到玩xx轉啦...波子超勁牙,,笑死..之後就企晒係到傾啦..包包話反屋企,,點知呢個時候..有2隻龜過緊黎,,1男1女..==..之後女個個勁串甘係到問我地幾歲..哈哈...呢個時候波子頌可以係到玩,,哈,,之後隻龜又係到話..14,15歲個d..你地要我大你地反差'管'搵屋企人黎接,,定自己走,,之後緊係自己走啦,..之後就走lu..都點幾啦.加上頭先同牙娸sd信息佢話我牙媽個d反晒屋企,,之後包包又走..甘我咪都走囉.之後搭的反,.,反到屋企,,開門..點知,,1個人都無,,,竟然頌係牙婆到,,pk..都知唔反住啦...之後係到玩電腦..打日記啦..==,,,岩岩,,,打打下,,出見唔幾幾樓..有人係到燒炮掌...嚇到我牙,,,哈哈... 聽朝要6點幾起身啦...e+2點半啦..哈哈... 各位朋友仔新年快樂牙,,, >v<''玩得開心d牙,,逗多d利是..
|
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | ... | 170 | » |