


|
年初2.... |
| 2006 年 1 月 30 日 星期一 | ![]() |
今日..年初2啦...9點半起身))之後整野..就全家1齊過牙婆到拜年..之後去到,,係富亨個大家樂到食野...食完就上去啦..之後上到去,,睇1叮..之後牙婆話落街買野..之後我地咪扮晒野陪佢落..其實係想佢撞到識既人,,之後比利是我地..哈哈...==之後同牙妹..+輝..+俊..齊跟牙婆落去..==1直行到8街...點知1個識既人都見唔到,,之後頌要幫手抽好多野上去...=b=''之後上反去..好多人都黎左,,之後同牙妹..細佬..牙霖..華仔玩大小..玩玩玩,,之後牙娸都黎左,,之後玩啦...玩到4點幾唔玩,,贏左50幾..pk娸贏左百幾蚊..細佬,,同華仔輸勁多,,哈哈..慘..之後全部沖晒上牙霖屋企玩,,之後係到錄音..玩玩玩,,之後牙娸同牙妹落去買野食..幫我地買埋..之後6點幾到食啦,,食完,,7點到,,下面打黎話食飯,,之後唔食啦..好飽..之後玩到7點半..落反去,,之後過左陣,,就同牙婆..牛母..牙娸打麻雀 之後打打打,,打到8點9到,,就唔打lu..落去,,之後落到去,,企左陣,,牙華黎到,,之後再等多陣,,chan珠都黎左,,之後等個波子等陣耐,,之後等既時候就唸起不如唱kk啦,,之後個個都話好..哈,,之後陪chan珠反屋企拎錢,,之後佢牙媽係到,,==牙華勁麥野...係到恭喜發財...不過人地無理佢,,哈哈,,,之後落反去,,波子到左啦 之後行過大元搵包包,,行到亨隆..借個電話比佢打,,之後佢撞到佢牙媽,,==之後叫我地行先,,大佬,,我個電話牙,,之後好無奈甘行過大元,,係紅橋行到1半..望後去,,見到腳子係後面...不過無嗌佢,,行行行...行到斜坡個到,,之後打比佢啦. 但係好似死下死下甘..==..之後無野講就收線啦..之後打個死人1083查聚寶電話..查勁耐,,佢都唔講個電話出黎,,之後波子叫我地上去聚寶先,,,之後係泰樂個邊樓下等包包,,,等左好耐佢先落黎,,=b=''之後上聚寶啦..上到3樓..聽到把好熟既聲..之後望下啦..係九叔,.之後佢都見到我..之後問我上去做麥,,之後咪話唱kk囉..==之後佢知我唱kk..就同聚寶d人講開間房比我地..咩都免..@o@..正...之後d人戚刻開間房比我地..哈哈..勁麥野牙,,之後開得間細房..4個人,,,之後唱啦,,唱左好耐,,波子先上黎,,之後立反部電話..之後佢買左啤牌上黎,,之後又唔知去左邊...之後唔理啦...4個人唱住先,,,唱到10點幾11點佢先同延仔,,袁隆上黎,,之後係到唱啦,,哈哈..之後同包包係到唱..佢地係到玩啤牌,,好似發左癲甘wo..係到同我地鬥大聲..又係到飛牌,,哈哈..之後波子..延仔大展歌喉...之後係到玩,,個波子係甘cut我地d歌,,哈哈..之後好記得包包教既,,*_好多黑心的牙哥,,每日圍屌我_* 哈哈..之後延仔同波子又係到改編麥兜首歌,,笑死牙,,哈哈..之後又同包包唱愛拼才會贏...哈哈...唱甘多次k都未唱過..哈哈..好正,,,之後唱強..today..光輝歲月...海闊天空..好好正,,>v<''之後玩玩玩..玩到1點到,,包包走啦..之後就叫波子送佢反屋企,,,he..之後我地玩啦..哈哈..正,,之後唱到2點到,,走lu...我無大鎖匙..搞到要快d反,,==之後搭的反,,反到樓下,,望去禁密碼個到,,見到個著紅色連身群既野企左係到,,又唔行wo..之後嚇到我牙,,以為見到個d野,,好彩,,原來禁緊密碼姐,,之後都無野啦...反到屋企,,牙爸開門...好彩佢無鬧咋..之後沖涼..沖完戚刻走上床..之後sd陣信息..3點到,,訓lu.... 聽日d人黎我屋企拜年牙,,慘啦..1定好亂啦搞到,, |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | ... | 170 | » |