write member forum login logout

 

生日快樂!!!!!

2006 年 2 月 9 日  星期四 晴天

今日..係29號++牙娸**生日快樂牙..祝你身體健康'..快高長大..xdd''

   唱首歌比你啦,,'' 祝你生日快樂..祝你生日快樂..祝你生日快樂..哦...

          祝你生日快樂...>v<''

  甘呢,,琴晚又1點幾先訓啦..之後7點2先起身..炸琳整好野..搭7沖落去..好彩趕到姐..架車未走..之後去到富亨啦..又係係柯|<搵美儀啦..之後去街市會牙華heidi..之後買完野..就反sChOoL啦..反到去..集會''之後行反上去啦..哈..行行下,,聽到mIsS好似係到捉e針''之後炸炸琳蚊反出黎啦..不過都係比佢睇到,,哈之後反到上去,,收完功課''睇埋文章..好快9點啦..上地理*..之後係到吉反d e針啦..痛牙=v=''之後成堂都唔知點解...唔眼訓..係到聽書啦..哈..之後西屎... 嘩...超眼訓牙,,唔知做麥..神婆又同包包落左去wo..搞到無人同我傾計..==超眼訓牙...之後epA啦..同君兒去次所,,,之後反到去..好精神''有得訓既1堂..就唔眼訓..==..之後係到玩..拎反'大陳'出黎(琴晚出奇蛋隻野呢*_)發現左d野.之後係到玩啦..碌黎碌去啦,,張隻野..表演比佢地睇..哈..隻野個頭彈下彈下..個口又開又山...哈..之後玩啦..==望出去..文sir睇到,'之後停低..唔玩啦..哈哈..之後就比左'大陳'包包玩啦..哈''之後成堂係到傾計..好快過左啦''小息..又好快過左啦..就2堂eng''又分組玩啦..今次3個人1組..自己簡組員..之後就簡左牙yan同伸利啦...之後開始啦..==係甘比人搶先1步...不過都係低人1...2分姐...之後係最後1個字到啦..就比我地連中2條,,哈..又贏左lo''xdd"'之後lUnCh..... LeUnG姐就叫我跟她落去拎野啦...之後就叫埋老兜1齊落..哈..你竟然..老笠   lEuNG姐既餅''xdd..之後拎完就上反去啦..食野..好快打息啦..放小息..係課室到傾計啦..好快就過左lu...上中文..教書..超眼訓''之後落堂啦..就同神婆1齊話去次所lo''因為太眼訓啦,,要去精神1下,,,之後去完啦..腸仔企係門口..唔比入wo...哈..之後miss黎左,,戚刻沖反晒入去,,之後上堂啦'''好明牙..今日教d野...不過其實係今日教個d易姐..=v=唉..之後好快放學啦,,同牙華,,牙yan..美儀1齊去幫leung姐做個box啦,,之後傾好晒,,美儀同牙華就出去買野啦..==超耐lo''之後悶過頭..就行去波子到幫下手啦''哈哈..開報紙檔''都幫左幾耐下..牙yan都過埋黎幫..再過多陣..牙華佢地先反''==..之後就反去整啦..係甘剪野剪野''==剪到眼到花啦'''==之後就痴野..個d個d啦,,6點9啦..lEung姐就叫我地走啦..唔好做到甘夜,,之後就執野..同埋佢1齊走..之後行到巴士站''佢搭架車我樓下有得搭wo..之後呢..佢就請我1齊搭的啦=v='哈哈..thc牙'之後去到廣福,,講個bi就走人lu...反到home...岩岩開飯''食完就執野..之後沖涼啦..之後係到睇電視11點啦..就玩電腦lo''

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | ... | 170 | »

暱稱: SO TuNg
性別: 女
國家: 香港

 
訪客留言
 
最近三個月尚無任何留言
MORE...

朋友

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930