


|
凍牙’’ |
| 2006 年 2 月 19 日 星期日 | ![]() |
今日..家長日..約左8點50分..之後就同牙華姐&包包約1齊8點9反去..之後我8點就起身啦..之後整野..洗頭..吹埋啦..3又換埋..8點半啦..呢個時候牙媽先話起身洗頭''p|<牙...之後8點9到先出去啦..牙爸又黎..=v=真係家長日啦''之後搭的去到富亨的士站..就行行行..行反schOoL''啦..好大風~!!之後行到社區出面首先見到HeIdI..佢家姐&佢牙咪..之後係到打招呼個d啦...==佢牙咪頌要話..嘩..2個1齊黎牙..甘甘甘啦..之後又行..行到1半..又見到美儀啦..之後再行,,就見到牙華姐啦..哈!!1個又1個..之後行到..上到禮堂''甘就叫牙爸係出面等啦..因為...真係兩個1齊見..甘樣衰''之後係禮堂入面等..等左好耐下,,見到倩姐同佢爸爸**xd..不過好惡牙佢牙爸好似''唔怪得倩姐甘乖啦..之後2個字到啦..丟上得去..牙爸頌係禮堂出面企住..之後見甘耐..佢就走先啦..過聚寶霸位飲茶'' 之後就同牙媽上3樓啦...就見到包包同佢牙爸係出面等啦..係入面見緊既..就係我都唔記得係邊個黎''之後包包入左去..甘我同牙媽就坐係到等啦..==講好耐牙佢地...之後倩姐上左黎...無耐..伸利又上左黎啦..之後等多陣..甘我就同牙媽講..你電話交靜音先啦..1陣響牙,,講完就到我啦..驚..之後1入到去..坐低啦之後同mIsS打聲招呼..甘佢就想講野啦..點知..牙媽個電話真係響左..哈哈!!之後MISS講啦.就話..佢d成績比係上次好左..之類啦..之後又話我既表現差左好多**(例如..e針啦..次次比我捉完都偷偷地吉反去..上堂訓教啦''傾計,,,玩啦..又試過比miss罰出班房啦''講講講..)不過..都有讚美反我幾句既!!哈..至於我牙媽..就比我疏擺過,,叫佢唔好講甘多野!!之後佢呢 就話...佢好左..係屋企肯幫手做野..個D個D'''哈..之後講晒走人啦..行過大元..嘩..凍牙**__之後去左牙嫲屋企..等埋佢..就1齊上去聚寶啦..之後就開左兩張枱..勁P|<..飲次茶..般3次位==''之後出去叫野食啦..都見到幾個同1間學校的人!!不過唔識既~!!哈!!之後行出行入,,幫人叫野食...牙嫲次次想要食個D野都無既..哈!之後飲到10點幾..D人黎晒啦..大尖都黎左..佢竟然買左枝..提子味既酒啦''(不過我唔清楚叫麥野)'之後因為佢係玻璃瓶'莊'..甘D大人就係到問..咩黎嫁咩黎嫁...之後大尖就扮晒野話提子汁黎嫁..之後D人信佢啦..甘坐低食啦..哈哈哈..5嬸就無啦啦話..大尖你飲酒牙..甘呢..佢就串左'保'啦...係甘比人哦佢,,哈..之後12點到啦..走人..落左聚寶對出個公園..同琳琳B玩..哈!!拖住佢跑黎跑佢..之後叫牙華落黎啦..就係聚寶出面等..之後琳琳要走啦..因為D大人走...甘就同佢地講88..之後自己企係到等..就望下條馬路..見到中明wo''佢就楂住碌野係到揮手!!之後就打反招呼啦..哈!!之後佢行過左啦..甘就行落聚寶等..等左1個字到啦..牙華姐先黎..之後去買d野食啦..就上包包屋企啦!!之後上左去無耐..heidi同美儀都上左黎..之後話打麻雀..點知佢地兩個又唔打啦..之後我地3個人打啦..2點到啦..車輪同鄧'亦'文都上左黎啦..之後佢兩個就1人1鋪..甘玩啦..3點幾到..多毛..袁隆,,李wing心 chan珠.都上左黎..之後4點幾啦..車輪佢兩個就走啦..之後又出反樓梯口玩..之後李小同張c又上左黎啦..玩到6點幾到啦..呢個時候美儀..heidi..&chan珠以經出左大中好耐啦..之後佢地出大中食野..甘我就自己行過富亨啦..嘩..凍到牙媽都唔應得牙..之後上到牙婆到..7點9到啦..佢地又係到玩咩啦!!==''之後睇陣電視..8點到..佢地又話玩到8點開始打邊爐..p|<''之後約左heidi&美儀話8點幾到落藍公傾下計..之後佢地又唔開始..甘就走入房啦..有d頭痛..之後訓訓下.訓著左..之後訓左半個鐘到啦..heidi sd信息黎問我得未...之後唸住走人!!點知個頭勁痛,,又興wo'''之後d人話我發燒又話著住校服..之後唔比我落..仆街..之後就同heidi話唔落啦..soRRy牙**_之後訓啦又..超累!!訓到9點到,,就打邊爐啦,,哈哈!!!笑死...6記(6舅父係到食羅白''之後係到扮日日有食神個個''吐吐))<-差唔多音啦...之後係到係甘同我講..牙女牙,,d羅反好正..入口即溶..試下啦..之後個個係到玩..係甘牙女牙牙女牙..哈哈!!之後食到9點9到啦..就收手啦,,不過d大人頌食..之後係到睇電視''聽d老餅歌.嘩..有d好好聽牙..''好正!!之後10點到啦 佢地食晒啦...執晒野..唸住走..點知佢地又話玩xx''玩到11點..嘩..我以經想耿啦..又頭痛''又凍wo''((早知著長冷啦))之後心唸愈夜愈凍牙,,之後就話同細佬走先..之後就問牙爸拎左15蚊話搭的啦..之後出到li口..嘩..凍凍凍牙..凍到辰!! 之後行到去巴士站..見有車..之後就同細佬1齊搭啦...比左5蚊..之後個10蚊...大家平分左啦..哈!!之後搭牙搭牙,,到啦..廣福又甘凍wo..暖好好多!!之後反到家 牙妹訓左,,之後沖涼啦!!之後玩電腦..11點到啦,,牙媽反黎..之後講講下就話咩未'朗'3...之後佢係到朗啦..哈!!牙妹件冷3係入面..甘佢聽日要著wo..之後係到講啦..無啦啦牙妹起左身..之後就係到用風筒吹件3啦..吹吹吹,,,哈哈哈!!佢吹到件3串左窿!!!笑死牙..搞到成間屋都係1陣臭臭既lo味!!哈~!!之後都無野發生lu |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | ... | 170 | » |