


|
嗚!!! |
| 2006 年 2 月 20 日 星期一 | ![]() |
今日..係家長日'保'假..所以唔洗反學!!訓到12點半起身..之後1點到啦..玩電腦1路玩1路同牙華姐,,包包傾電話''話出唔出去好!!話黎我屋企..不過華姐唔肯...之後話去華姐屋企..不過我又有d頭痛wo''之後係到拖''2點到啦..佢牙哥反..1拍兩散..==無得去..之後傾多陣..收左!!玩到3點幾..唔玩lu''整野食..之後睇鬼碟!!**鬼請你睇戲**不過都唔恐怖既所以睇左dd就無興趣睇!!但係鬼屋兇靈呢'' 又唔禁睇wo..自己1個...所以就睇有線啦..係房到睇..睇**富貴黃金屋**哈!!睇到4點幾..睇晒..之後頭痛爆啦!!訓左教...訓到6點到啦,,包包打黎''之後係到講啦..講講下,,比左第2個人聽啦!!之後個人係到講..但係我都唔知係邊個黎'' ==之後佢比反包包,,問包包佢係邊個,,不過又唔知佢up麥..之後收左線lo''之後睇電視啦..有線**真命天女**S.H.E做嫁''哈..都幾好睇wo''之後睇到7點..又訓啦..因為個頭好痛牙真係,,之後就好似食錯藥甘..都唔知發生咩事!!係張床到,,訓下,,醒下,,之後牙爸有線交左去63台睇波..甘就睇啦...都幾刺激''XD..之後9點到啦..就起身食藥..沖涼!!之後執書..9點幾到啦..細E打黎,,叫搵人落去拎野..之後細佬話落啦..不過牙爸唔肯落..牙妹又扮訓...甘就我落啦..之後同細佬落..落到去,,等左陣,,昌哥哥先黎到..之後比D野我地啦,,就反上去LO..嘩,,超多野囉!!3大袋!!拎死我地**_哈!!之後反到屋企...2個係到簡野...笑死...係到試味,,哈哈!!!之後12點到訓教啦...不過訓極都訓唔著..1點先訓著,,-C- |
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | ... | 170 | » |