


|
唉,,,>/\<'' |
| 2006 年 2 月 13 日 星期一 | ![]() |
唉牙''琴晚個頭痛左成日牙'''12點幾就訓左啦... 今朝,,7點起身,,都好地地既,,覺得唔痛啦..甘就整野反學囉..''去到ok..等左美儀1個字到啦..唔見佢,,又唔知幾點wo''咪去街市先囉...點知佢未到''之後等多陣..見到大陳,,就問下佢見唔見..之後佢問美儀係o|<..-o-''之後過反去搵佢啦之後就反school啦...反到去集會''唉也''黎野啦,,''今次係個肚痛wo''唔知肚痛定胃痛牙''起初小小痛啦..之後上到課室''落禮堂聽呢個開性教育講座啦.. *什麼是戀愛...*嘩,,愈聽愈痛...不過無理啦..係到傾計..個d分散下注意力啦..好唔容易推過左啦...聽左2堂...之後反課室..上地理啦..好辛苦牙..個頭又開始痛啦...>/\<嗚...''之後上完啦..小息..之後英文啦..嘩..超累囉...個頭超痛....個肚定唔知胃反超痛''之後全堂伏係到啦..個大波頌係到串我''之後就喊啦.....真係好痛牙'''落堂啦..大波又行埋黎搞搞陣wo''搞到又喊''之後is啦..唸住訓下點知文sir黎睇堂..所以無伏低啦..之後文sir無啦啦行去老兜到啦,,哈,,佢係到畫書..之後文sir拎起佢本書係到睇..之後又唔知寫左d麥落去..之後啦..我好肚痛+頭痛丫ma''之後咪係本書到寫''*((點解會甘痛嫁))**之後比文sir睇到,,佢又拎起我本書,,,寫左d野落去..==之後睇啦..以為佢寫麥..原來係到捉我錯字,,佢圈住個(嫁)字..之後寫左,,'o架'字落去..之後睇到..我係甘笑...之後啦,,佢行開左..又過反黎,,又係到睇,,之後又比佢改左個,,我寫(童年時做過的夢以無力再追==之後比佢捉到個'做'字,,,寫做造''((創造))哈哈...真係搞野..之後好快落堂啦就話叫我地背書''之後食完個3文治...就伏係到啦..之後打鐘..華同美儀落去食野啦..之後同heidi去次所,,痛牙...之後反課室啦..miss ho經過...之後佢無啦啦好大聲嗌我個名,,--之後話你整親牙???之後當然話無啦...之後反到課室..又訓啦...真係好痛牙,,未試過甘辛苦的...之後打鐘,,文sir黎左啦,,之後就默書啦男對女..哈哈...暗人既文sir''好彩醒目,,哈..之後玩到2點4先落去..女伙贏左啦之後落到去,,玩啦..1時時痛下啦..不過有得玩,,咩都唔記得啦..xd''玩到3點4.. 14個灘位,,玩左12個...都ok啦...之後出去集隊,,哈..要好似去camp甘..係到大嗌..要有氣勢*_-之後係到嗌3b3b啦..哈..>v<''唸反起個camp''真係好開心..之後簡左我地啦...就沖入去..同d c兄c姐講多謝wo''哈...之後入到去,,1 tak搞掂..之後反上課室啦..嘩..好渾==''之後走啦..放學...本來話出大中買鞋的..不過都無心情啦..之後搭車...&..搭車..嘩,,累到屎牙..搭車個時..真係,,痛不肉生哈哈...之後反到屋企,,換3..第1時間..就上床..訓教,,訓左6點幾啦..起身睇陣電視...之後沖涼..食粒必利痛,,好好多啦*__無甘痛..之後玩電腦..9點到啦,,牙爸反黎..食飯啦..食左d飯,,嘩,,個肚定唔知胃又那住那住痛啦..>/\<''點算好牙
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | ... | 170 | » |