


|
><’’頭痛!! |
| 2006 年 2 月 12 日 星期日 | ![]() |
今日..星期日..唔洗反學..本黎應該開開心心,,甘係屋企同人鬧交,,玩電腦'''點知10點幾1訓個頭就痛痛地啦..之後以為唔夠訓啦,,無理,,到1點到啦.係房睇睇下電視..訓左..訓訓下..醒下..每次1醒個頭就更加痛''之後3點到啦..發現牙妹想黎偷我電話..之後醒左啦..嘩..個頭,,痛痛痛牙,,之後無啦啦喊左..係甘喊.之後牙妹同細佬都幾關心我啦''之後係張床到訓住,,sd信息比人..傾下,,分散注意唔好唸起痛..廢是再訓啦..愈訓愈痛既..>b<''(搞到唸反起..我小6..去camp前3日..個日同d fd出完街..反到屋企..個頭超痛痛痛''之後係甘訓..訓醒..又再訓.之後發埋燒!!搞到無得去個camp''>b<''超辛苦lo''個時)我唔想又黎多次牙..所以唔可以再訓''' |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | ... | 170 | » |