


|
生日快樂!!! |
| 2006 年 2 月 14 日 星期二 | ![]() |
今日係2月14...情人節快樂牙!!!! 同埋今日係袁隆生日...生日快樂牙!!!''' 甘講啦...呢日7點起身...個人好反好多啦..xd''之後反學校...反到去啦..食個包甘啦...之後打鐘啦...收功課個d lu..xd''收到d朱古力啦'''多謝晒*_之後.文sir就行過啦..miss ho就叫佢入黎..哈..捉d男仔頭髮啦wo''比文sir剪!!之後成班野手拖手出晒去啦...哈哈!!9點打鐘啦...反黎啦..d人...個個都比文sir剪到..好怪..=='''之後上堂啦''中屎''悶...之後中文..都係啦..之後music''唱壯志驕雄啦..都無麥野既..不過首歌真係好好...有d想喊啦..不過無理由無啦啦喊..之後so蚊喊左..之後又唔知做麥啦...之後呢..就呢..喊埋啦..之後就唱埋友共情啦..真的愛你啦..世上只有..xd''heidi彈''之後係甘喊..好多都有喊啦..打鐘啦..之後就話唱好d啦1齊..之後叫miss ho上黎...但係有d人係到玩wo''之後大陳同so蚊就話,,邊個唔想唱就走啦..嘩...將軍走wo''勁!!!之後包包就落去搵miss ho呃佢啦,,話我地好嘈''miss lee管唔到我地..之後miss ho上到黎..個樣起初超惡..之後..哈哈...我地係到唱歌啦...之後就搞到miss喊埋lu'''xd'''之後唱到小完息啦...就反上去啦..去個次所..之後上木公..係到傾計啦係甘...好快2堂lu''之後lunch,,打鐘啦..就落去買蝦餅吃!!之後好快上堂啦又..maths'''之後2堂英文....就放學lu''之後反屋企啦戚刻...反到去..沖涼..整野..6點到啦..就同heidi上去包包屋企啦..之後係到玩d百痴野..之後美儀又上左黎啦..7點到啦..就去m記搵袁隆佢地啦...之後搭li''無啦啦有個人..同美儀講''警察((佢應該真係黎ge''拎起個排))''之後問美儀..你係咪住7xx嫁..之後當然唔係啦..之後就問無野啦....之後到啦..就走啦...好驚=='''之後行到聚寶個邊啦..大陳行到黎lu''之後1齊去食野啦...搵埋袁隆佢地lu''之後分開食...我地食m記...之後食完..大陳走啦..之後我地就去包包樓下玩啦''有((我..heidi..美儀..包包..袁隆..延仔..波子..賴文多毛..車輪..腸仔..魯迅..皮蛋..無記錯應該無啦))之後呢..就叫左..延仔..皮蛋 多毛去買蛋糕'''之後我地係到玩住等啦...之後見到埋珠姐&條仔'''之後延仔佢地反黎啦..=='''竟然買個((雪方蛋糕))哈哈哈...之後搞左好耐啦..整好個野..波子拎住比袁隆吹啦..之後佢1吹完''哈..波子成個野拍落袁隆到,,,笑死[*之後玩啦..又買左枝cream黎噴''賴文真係慘...之後去火車頭玩啦..行到泰欣下面..見到細姑姐&細姑'長'...嘩...幾驚佢要我反屋企牙''哈..之後去到火車頭,,玩玩玩啦...發生左d野啦...之後11點到啦..個個都話走..就得反,,我..heidi..美儀..包包..腸仔..波子..袁隆..哈哈!!之後係到玩野..扮警察''真的傻...之後玩到12點到啦...走lu''反家.. |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | ... | 170 | » |