


|
... |
| 2006 年 2 月 15 日 星期三 | ![]() |
今日...反學啦..無比人捉e針!!正..之後上堂..普通話'''悶牙..之後2堂act..畫畫xd''之後小息..小完2堂eng''又分組玩啦..同牙yan..波子1組..xd''好激烈''最後同老兜個組1齊贏..xd''之後lunch..食野..溫中屎..之後小息啦..係到傾下計好快打鐘啦..上堂..中屎..哈哈!!小測...係到玩的**__點解''甘中2玩邊==''有無唸過我的感受??我係屋企好辛苦甘花幾分鐘去整出黎既1條邊,,雖然係樣衰..都唔洗甘下話!!!哈哈哈..搞到要扮'菜'慧泉..==**哈,,之後中文..1路上1路好鬼眼訓,,,之後miss見個個好似死死下甘..就提早唔講...比d時間我地稍作休息,,,點知就唔眼訓==...之後maths'' 好快過左啦..放學!!!好快反左屋企啦..之後係到唱k~!!!哈...之後睇電視..玩電腦..食飯*_第1個食完戚刻標反去玩電腦啦....打反d日記''哈...之後玩到8點到啦...走去沖涼!!之後睇電視...9點lu''係到唸..今晚好似有野無做到甘..之後又唸下..好似未洗碗!!唉..好憎牙..晚晚都要我洗.煩*****之後洗完..睇電視''同細佬係到玩...傻的*__之後9點幾啦..佢去玩電腦之後得反我係房睇電視''睇睇下,,訓著左..超級眼訓啦..之後訓到10點幾到啦..醒左..之後係好唔想起身*__不過都起左,,玩電腦''==''發表埋呢d百痴無聊既野..不過唔發表呢d野..又無野做wo''真係覺得電腦e+愈玩愈悶**又無人跟我吹水..>o<'' 之後e+...e+..==勁歌..個廖'碧'兒又走出來唱佢首((實情))<-好似係嘩...好難聽..不過都係我覺得姐.. 悶牙悶牙!!! 無人留言的的的...... 無野做..就打反上次無野做..寫落手冊d歌詞啦..唔錯唔錯*__>v<'' ||+世事難完美...只能靠自己++||| 懷內每句話︼誰肯聽聽我講...??? 若談樣子不會叫好...]] 沒情人仍是我..''' 流淚也是人叫...便流淚*__ 如良朋來回更多'''日後更珍惜我....|||是我.. 頌有呢*__永遠都唔會唔記得係3B所流過的眼淚''XDD...哈哈..... 好百痴...不過真係,,,無計...同埋所講的是真的... |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | ... | 170 | » |