write member forum login logout

 

HEE

2006 年 2 月 24 日  星期五 晴天

今日...第1堂普通話''成堂係到畫野...xd''之後2堂美術*__仆街牙最初'''叫牙朱sir比紙我,,之後佢話e+會逐組派...之後等啦,,,佢又係到up野..up左勁耐都唔派..其他好多都拎晒紙...個d無人聽佢up,,,個個係到畫...化之後拎左啦...畫畫畫..好快2堂啦...之後小息..好火囉!!!唔知點解牙,,,波子又蚊我條邊...平時都無麥野既..不過唔知點解今日..覺得好火!!!之後小完息..上家政,,xd''miss無反..不過都落左家政室玩...哈哈!!!係到鬥畫野...好搞笑牙畫到...哈~~好快就2堂..之後lunch''都係甘啦...放小息啦..唸住落去食野嫁本來!!不過要留係班房等中屎'保'測!!唉...之後搭4到啦..miss先上黎...之後測啦...哈!!!測完...皮蛋測緊,,佢唔識,,之後係到叫我教佢,,吃啦!!之後話比miss知,,哈哈!!笑死...之後好打鐘...上中屎..哈!!好百痴牙今堂......發覺miss好搞笑,,之後中文啦..再之後上maths'''之後放學...反到屋企..整野啦...之後約人,,,,不過最後都係得我heidi同包包...之後搞左好耐啦...係大元搭的去火車站....之後出沙田..睇犀照''哈哈...有好多都好恐怖''係到嗌''笑死...有1到嚇到個個到嗌..之後勁係到笑,,,包包成個彈埋黎,,我都好驚...不過佢既隔離無人=o=''哈!!最未個到,,好感人牙慘慘,,,睇到我流淚''>b<...之後睇到11點到啦..睇完..就走啦..搭火車反到大埔之後行啦..個..行反去''行球場個邊過''好百痴,,,笑死...過左12點反屋企比人打pAtPaT'''..過左12點反屋企比人摸...'''哈..唔講啦...之後行到某1到,,就分開行啦...我自己行反廣福..heidi&包包行大元個邊'''之後自己行..好驚...>o<  好彩heidi佢地打黎同我傾電話姐..好快反到樓下,,之後搭li啦..去到10樓,,1開門...嚇到嗌左1聲...=v=牙爸著住件紅色嬲''唸住入li''之後佢話..做麥牙,,甘驚做左'規'心事牙,,,哈!!!之後無理佢走左啦...反到屋企,,沖涼!!之後做功課''同heidi傾電話'''xd...

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | ... | 170 | »

暱稱: SO TuNg
性別: 女
國家: 香港

 
訪客留言
 
最近三個月尚無任何留言
MORE...

朋友

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930