


|
xd'' |
| 2006 年 2 月 26 日 星期日 | ![]() |
今日..好早去左車輪屋企玩啦..我..包包..heidi..蘇媚..頌有多毛個d啦..之後1點幾到,,打麻雀啦..玩到2點幾...包包&蘇may走啦''比賽,,之後...比d男仔打啦...之後heidi係到玩電腦'''唔理人...>o<''唔比我玩..之後..係到睇電視''愈睇愈眼訓...不過個死那型見我恰著左,,係到整我..搞到..我無得訓...之後3點幾到啦...去個次所..洗洗面*__醒左好多啦...之後..去埋heidi到玩電腦啦..玩到5點到啦...走人!!同heidi走...之後去左萬靈..行啦...係到傾計...xd''笑死*__之後就搭車反屋企啦..等車..等左幾個..字...p|<''之後反到屋企...就甘啦..hee'' |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | ... | 170 | » |