


|
... |
| 2006 年 3 月 1 日 星期三 | ![]() |
今日...好快去到o|k啦..儀姐都未到,,之後見到有個人係到等人..哈!!之後等多陣美儀先黎啦..之後去買野個d啦!!!之後反到school..唔洗集會''係到食野..傾計啦好快打鐘...收功課..睇文章啦..之後上第1堂..eNg,,奶咀堂..哈!!好搞野牙佢'' 之後放左張中文溫習紙係枱面溫..=v+''比leung姐發現左..收左張野''無得溫...之後係到上堂啦..xd''落堂..就拎張班相比奶咀簽啦..哈哈..佢簽係神婆個名上面,,因為佢用6色筆簽..好淺色''之後我係甘nonono''不過佢都唔理我..哈!!之後2堂中文啦,,默書,,對答案啦..好快小息**小完就2堂Is''係到做作業''之後發生左D野...好好笑,,哈!!覺得陳SiR好搞野...之後好快LuNcH啦//打鐘**就係到傾計啦,,,之後leung姐入左黎,,就比左本野佢寫,,,哈!!之後係到睇相''xdd"''之後好快又上堂,,,maths''派小測''錯左1題咋,,,差小小滿分啦'''>o<''之後西屎~~起初ok既都..聽聽下,,,恰著左,,=v=''不過比神婆整醒左;;哈..之後好留心甘聽書..xd''之後電腦''上mmlc..哈哈..成堂係到唔知做麥..睇包包做校規問答.....之後放學啦...就同牙華上左heidi屋企..買野上去食,,之後食完,,玩下電腦..彈下琴,,5點幾到啦,,包包係下面嗌上黎,,甘我地落去啦,,,好辛苦先唉到heidi出!!哈. 之後落到去..就知道左樣野啦!!都唔知點啦''雖然唔關我事...不過'''之後搞左好耐啦...6點幾啦,,出左大中,,去m記啦..食野..哈!之後叫多毛出黎,,,thc晒!!哈...之後7點幾到啦,,就上救軍啦..上到去,,8點到,,之後睇下塊box啦..哈..有兩個名..有1個係我,,>v<''哈..我地琴晚咪話填張野,,有糖食既,,之後交比d牙sir....就話最高分個兩個有多份禮物..哈..我得獎''之後debby行左出黎,,之後係到話以為係同名添''哈..之後同個牙sir講啦...就比左份禮物我啦''哈!!之後入房啦...坐坐下,,簡偉x黎左,,同佢個fd..好搞野,,佢唔肯入黎,,之後係甘嗌佢,,哈..之後8點半到,,過去打乒乓波...哈哈..之後波子同魯皮都黎左,,之後1齊玩啦..9點到啦..就打完啦..比第2 d人打..=o+''之後係救軍到玩啦..腳子同佢2個fd都上左黎,,哈..第1次同d ... miss..牙sIr玩到甘癲..哈!!同DEBBY...Bill sir''Amy''鍾振華,,係到傾下計玩,,, 真係玩得好癲啦今晚..又沖入職員室''又超嘈!!不過甘玩法都無比人鬧..因為d人同我地玩埋1份!!哈...之後係甘嗌全名,,之後又同debby..bill sir..Amy玩迷語..笑死...玩到10點幾,,走啦,,之後同包包..heidi去左傾計個d,,唉''煩...11點到就反屋企啦,,, |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | ... | 170 | » |