


|
... |
| 2006 年 3 月 11 日 星期六 | ![]() |
琴晚..點幾訓啦...今朝''[[因為約左君兜去mk唱k]]!所以8點9就比鬧 鐘嘈醒左lo..之後超唔想起身牙''恰多2個字到啦..就sd信息..睇下佢 起身未啦點知''係未起既..之後就打比佢啦*_哈..又嘈醒你lu''之後收 醒啦...1個字到啦..sd多幾個信息比佢..點知佢無應過''就知咩事啦.. 又訓反..-o-'之後打多次比佢,,,今次佢真係起身啦..因為回反信息比 我..之後就整野啦..10點到啦..搞掂''之後等君兜打黎啦..搭半到就出 去啦''係大埔火車站等..買左枝旗..xd''之後去月台搵佢啦..好彩搵到 姐..不過好hot牙..=p=]]之後搭火車啦..影下相..傾下計..好快到lu'之 後就行快快去到新之城啦..就上Neway啦..開房''xd''之後唱..枝咪好 p|k''-o-唱到點半到啦..就走人lo''之後去左影卡相啦..哈哈''失敗**]] 之後影完係新之城到行..之後見到部整指甲既機..5蚊隻!!哈哈..之後係 到玩啦..有得影自己個樣整...哈哈哈..勁搞野..整左3隻''1個係合照 1個係4葉草..1個係隻雞仔,,3個之中.雞仔係最靚既整得..''不過... ==怪自己衰多手..無啦啦保麥色丫..搞到甩左色..音公..之後係旺中行 啦買e環,,之後3點幾到啦..約左heidi係9龍塘月台等''之後就走啦..好 快去到9龍塘啦..之後係架車到超多人牙''heidi比人夾住..不過好快d人 落車就好好多啦..好快反到大埔火車站啦..搭k12反大中..之後係昌運 影貼紙相啦..3個''影完就去萬利搵腳子啦..之後去左10蚊兜食野..哈 無人肯比錢*]]搞左好耐..5點幾lu''最後*..哈..多謝晒}}..之後散啦.. 就同heidi係大中行..等牙華佢地啦..之後行行下..見到*]]廢事講出黎 啦..之後望望下..又見到,,今次就講得啦''見到大陳..so蚊..同豬仔啦' 之後講左幾句..走左啦!''就同heidi行啦..去左馬拉松睇鞋''==好魚皮 有個人坐係到..之後.我望住個人,,好熟口面..個人都望住我..之後唸 唸下,丫.我知係邊個啦,,=v=之後好快走反出去啦..之後過左寶湖個邊 搵包包佢地啦..去到就見到有..牙華..美儀..李小..張c''之後坐啦係球 埸..6點幾到啦..就走啦..行行行..之後6點58分就上左救軍啦..[[點解 甘清楚''??因為救軍7點先再開but我地去到門口..甘岩個個天佑牙sir走 之後我地入左去''之後係入面當值既人話,,頌有2分鐘先開..]]''哈..好 無聊==打埋呢d野..之後係房到玩啦uno''不過愈玩愈悶..之後無玩啦.. 坐坐下..包包訓教..之後heidi又唔知做麥..之後同牙華..李小..美儀係 到玩啦,,張c去左食飯'之後係到影相..個d 8點幾啦..張c反黎啦..之後 就租大富翁玩啦..哈哈!!5個人玩..玩到9點幾到之後heidi反屋企啦... 之後我地頌玩緊啦,,玩到9點56分到啦..Amy就入黎趕我地走啦..之後 大堂到玩..岩岩好10點正先走-v-''1分中都唔放過..之後係達成買野 食啦..就去3樂周坐啦..好百痴''之後玩到11點幾就走人lo'' 之後就反hOmE lu'' 聽日又要8點幾起身啦..去睇波!!加油牙... |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ... | 170 | » |