


|
xd'' |
| 2006 年 3 月 8 日 星期三 | ![]() |
今日..反學啦..反到school''要集會..集會反上班房收hw''睇文章啦..之後上 第1堂啦..地理''ok啦都..係到做筆記..之後第2堂西屎''愈黎愈唔like..之後 第3堂..正野..又係光仔堂..EpA''好慘牙光仔,,無人聽佢講野..=v='不過佢好 串..哈哈..成日扮晒野..之後小息''係到影相..xdd''小完就2堂eng啦..悶死人 啦..之後聽聽下,,訓著左..之後上左1堂到啦..就話分反組坐''之後就起身走佬 啦..之後好快lUncH啦..放小息'又係係到影相..xdd''之後打鐘啦,,排隊啦.... 是關今日係活動日牙,,F.3去咩(焦亢))參觀''XDD''去到行啦..係到影相..之後 去個個咩咩茶莊牙''買雪糕食wo..哈..腳子萬歲..多謝晒!!''係到係到坐啦..就 話坐到3點半去排隊走..點知發生左d野..之後走左啦,,行多陣..走lu''搭車..哈 我地坐後面個d係到發癲,,xd''係甘唱歌..but''miss ho好唔開心甘lo''之後好 快反到學校,,之後走..陪美儀反左hoMe放書包..之後反反sChOoL搵包啦..佢練 波牙要*++反到去..神婆同SO蚊個D都係到Wo''之後就話1齊打排球啦..xd''好 玩好玩,,正!!之後玩到6點幾到啦..包包走得,,之後就同埋李小..張c 1齊走啦.. 之後去街市買飯..就1齊上包屋企啦,,去到大元,,李小就反屋企lu''趕住反去 柯...哈之後上到去,,佢d屋企人係晒到牙..除左佢牙哥之外''不過都無麥野..起 初都驚驚地..之後食野啦係到..7點到啦..入房玩陣..之後幫佢牙叔寫野''-o_. 之後..7點半到啦,,先搞掂d野.炸炸林落去啦..因為heidi''腸仔,,車輪''腳仔佢 地係留下等左好耐啦..之後落到去..係千秋等左陣..就上救軍啦..上到去..間 房有人牙..之後入去同debby..鍾震華傾1傾..就出去玩啦..'關丙業'今日無 反牙,,,唉''哈..之後出左救軍出面達地玩,,佢地踢波..之後就話1齊玩啦..甘 我同heidi就話做'keep pa'啦..<<龍門>>之後踢踢踢..-o-''包包,,卜街..之 後損左啦,,留血牙,,之後同heidi沖入去搵牙sIr''之後個個天佑牙SiR((個樣似)) 同鍾震華就跟我地出去啦,,哈..拎住個急救箱''好大陣象..之後有d人又跟左 出黎啦..包包識太多人啦~~!!哈..之後扶左包入職員室消毒個d啦,,8點幾啦.. 整好..之後唸住走啦..係救軍出面..袁隆..延仔..多毛都上左黎啦..之後行啦 唸住,,點知係救軍入面既第2班人同1個人嘈啦..之後我地企係到睇,包包就去 睇下做麥啦,,之後個天佑牙sir''鍾sir''dEbBy去晒黎啦..之後debby叫我地入 去坐住,,睇下有無事發生,,之後係入面坐,,睇電視啦..無幾耐..包包入反黎啦 之後就入房玩啦..最初借左uno玩..不過好悶牙玩到,,之後借大富翁玩..哈!!我 同美儀做銀行...好玩好玩''之後玩到9點幾..唔玩啦..係到影相..錄野!!笑死.. fuck 4人組,,勁野..之後串燒3兄弟係到扮夾band..唱海闊天空,,哈..勁搞鬼.. 之後..玩到10點到啦,,清場啦要,,就走人..去3樂玩啦..之後玩數字球..玩左陣 就話踢波啦,,不過我地唔多識踢的..哈!!玩足球既馬'嬲'搶球''袁隆做馬嬲-o_ 佢係甘讓我地..xd''之後踢哈哈.美儀1踢..隻鞋跟住飛埋出黎..之後係甘笑佢 之後玩啦..佢又飛多次..哈哈哈!!''之後==到我..1踢..又係飛埋隻鞋出去..哈 踢踢踢..踢到腳子公好痛=v=''鞋頭頌'難難地'添啦..之後就話唔好踢啦,,玩反 數字球,,玩到10點9到啦..就走人lu'搭的反去..好彩趕到,,11點之前反到hOme 反到去沖涼..玩電腦''睇反頭先錄d野..哈哈哈...真係好笑.. |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | ... | 170 | » |