


|
..... |
| 2006 年 3 月 3 日 星期五 | ![]() |
今日..上堂d野都唔多記得啦..上music個陣..唱歌..miss話今堂好好..之後比我地自己點歌唱..唱友共情''壯自驕陽..信..等等啦..唱到好想cRy呢''不過見無人cRy所以忍住''xd''之後個d唔記得晒啦..放左學..就同牙華..美儀..heidi..包包落1樓..做uno評判''不過未開始..包包就落左去..做球值''之後得反我地4個..又唔知點好..d人又唔識''好彩李小係到..之後叫個d人比d野我地做下甘啦..之後又係到教我地啦..4點半到啦..開始啦..有64個人參加''分做8組,,8個人1組,,2個評判睇1張枱''得同heidi睇1張''之後有好多例都唔識''因為林時林急聽左1次咋wo..邊記得牙..又同我地平時玩個d例唔同wo''所以搞到好唔知點..第1個回合分做5局''到第2局到啦..好彩包包..個d上左黎啦..之後dodo姐黎幫手睇''都好d''之後又有個高f既幫手睇..佢識得睇..所以好好多啦..之後好快5局..不過5點幾啦成...之後自己1班人係到玩,,哈哈!!原來玩好過做評判''之後玩到6點到..之後全部8組第1回合都玩晒..D人就走啦..就留晒d工作人員係到啦..之後張sIr係到傾啦..好無奈呢..之後7點幾到啦..就人''之後牙華同HEIDI反屋企先''之後搞左好耐啦..去晒M記食野..順便等埋人..之後車輪..袁隆個D都黎左啦..之後牙華同HEIDI又黎左,,8點到啦..就上晒救軍啦..不過D男仔去行下先..之後我地上去啦..有我啦..HEIDI..牙華,,包包..李小..張C..SO恩''之後上到去,,卜乒乓波玩啦..之後玩玩下,,袁隆個D上晒黎啦..之後1齊玩..哈哈..UP埋晒D....哈'''' 之後腳子同唔知邊個又上左黎啦..之後9點到啦..比人收野LU''之後係救軍到玩啦..哈哈..d牙sir..miss好搞野''之後9點8到啦..好辛苦先唉到miss比uno我地玩不過話玩到搭11''因為救軍10點收''之後玩啦..哈..玩左2..3鋪..唔玩lu''之後走啦...腳子同佢d fd走左啦..之後我地成班去晒3樂周啦..不過..so恩..車輪走左啦..之後佢地話要跟隊''之後入到3樂''見到永耀哥哥係到打波wo''不過佢地唔係跟佢個邊''之後包包..李小..張c..袁隆..波子..佢地係到打啦..我..牙華.. heidi..延仔就坐係到啦...延仔自己係到玩信息啦..我地3個係到傾計..抄張c d野啦..哈哈''之後我係到做功課啦''抄得好辛苦''哈哈...heidi借左比我抄eng..之後11點幾啦..嘩..超凍牙..之後起身玩下啦,,之後係到鬥跑..哈哈..玩到12點幾到啦..走人啦..又比牙爸ff'''話晚晚都玩到甘夜''唉..之後得反我..牙華.. heidi..張c..袁隆,,延仔..波子..之後陪佢地係大中買反野食啦..之後佢地陪反我等車..搭巴士''之後有車..甘就bibi囉''thx晒!''之後搭牙搭牙..到左啦..之後行反去..行行下,,有個牙叔無啦啦係到同我傾計''話..甘夜先反屋企牙,,之後我好唔知點啦,,話:唔''之後佢話..我個女又係甘,,晚晚夜夜反''反到去玩電腦玩到2.3點..話做功課''個d個d''之後我又''唔''((因為唔知up咩好)''之後好快反到去li口啦..==''甘岩撞到正''牙爸接牙媽放工''之後佢地係到話我..d人望住晒..好魚皮牙...又話以後唔比我出街''勁大聲啦..之後出左li''行待勁快..反屋企先'' 之後沖完涼..即沖上床訓..唉!! |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | ... | 170 | » |