


|
....... |
| 2006 年 3 月 4 日 星期六 | ![]() |
今日..星期6..放假..本來唸住有得訓啦..因為星期1-5都無得訓..晚晚訓得6.7個鐘..-o_''之後訓啦,,點知,,訓到9點幾..pk''樓上係到轉野..嘈住晒..點訓牙'' 之後起身睇電視''睇到12點幾..出去啦..睇波''之後去左m記搵heidi同美儀先啦之後等埋佢地食完野..去包包樓下搵佢地啦..去到見到包包&so恩啦..之後等多陣..李小先黎''之後去左食野啦..包包佢地食..之後去10蚊兜''去到大尖同佢個fd係到食野..哈*'之後佢地食啦..我叫左杯野飲啦..之後李wing心都黎左啦..2點幾到啦..波子..延仔.. dodo同多毛先黎到,,之後佢地叫野食..之後2點4啦..神婆打黎話開左波啦..之後唔等dodo佢地啦..我地7個走先..之後分2架的去'' *大埔運動場''*''之後跑入去..哈..睇波啦..神婆..牙yan..so蚊都係到啦..甘睇啦,,,好激烈牙''xd''真係睇到會嗌''3點半踢完啦..最後當然贏左啦,,,1比0''之後走啦..行反大中..好火囉真係..有d人..又無撩你..延仔同dodo係到玩...甘都唔關我地事嫁..自己無得玩又無啦啦係到打人..好好玩咩..玩之前理下人感受啦..你估唔痛嫁...1除除打落人地個頭到,,話左唔玩都唔聽..之後行到反大中..同神婆..heidi,,so蚊影相紙相..xd''>v<''影完啦,,之後係到畫野..甘我係到睇啦..唔知邊個囉又..無啦啦伸手入黎搞我d頭髮''我以經好火啦..之後話左唔玩,,之後又唔知邊個頌係到整,,之後就發火啦''仆街,,玩夠未牙,,真係唔發火佢地會以為好好玩囉..之後就真係好憎佢地..次次都係甘,,第1次話左唔玩就咪再搞啦係都要搞幾次..之後又整heidi..''heidi都好火啦,,之後影完..牙yan..同包包上台啦...哈哈!!牙yan幫佢上,,之後搞左好耐啦..4點幾啦..去左m記坐..之後個個唔知去晒邊..甘就同heidi,,包包..李小..行啦..去m記..哈哈哈..之後發生左件好百痴++好魚既事,,笑死''之後去到m記..4個坐係到啦..之後波子,,延仔,,多毛.. dodo..黎左啦..除左dodo之外''個d真係好唔知點囉..唔知點解個時唔想同佢地講野,,唉''之後6點幾啦,,之後袁隆,,車輪..腸仔..腳子..黎左..之後7點幾到啦 去左包包樓下,,之後神婆,,so蚊係到啦..之後同神婆係到打啦,,哈哈!!之後搞左好耐..8點啦..個個走晒..之後同heidi..包包..李小,,李wing心上救軍..玩到10點到啦..走人''李wing心反左屋企,,之後落左泰樂啦..哈..之後10點9到啦,,李小又走.之後同牙華,,heidi上左包包屋企..11點3啦,,走啦..同heidi一齊過富亨..之後我自己搭巴士反屋企lu'''又比人鬧lu''哈.. |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | ... | 170 | » |