


|
*** |
| 2006 年 3 月 14 日 星期二 | ![]() |
今日..反學啦,,唔記得晒做個d麥啦..之後放左學*_老兜陪我出大中啦 影學生相**之後影完..係到行啦..之後去左萬利食野..哈哈!!食甜醬大 既..有人..哈!!係到玩野..之後d甜醬頌整到人..哈!!好彩個人唔知咋... 之後食完..炸炸林走人!!之後係大廣行,,行行下見到牙寶..之後借左張 證比佢..之後走啦!!同老兜去左包包樓下,,打算等包包''點知..佢都唔 知幾時放..又搵唔到佢,,之後過左富亨搭車..71k..之後反到屋企..沖 涼..玩電腦[[之後8點幾到..落去搵包包佢地啦..之後係到玩啦..傾下 計甘..10點幾啦,,就反屋企lu''
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 170 | » |