


|
xd!!!hApPy,,, |
| 2006 年 3 月 15 日 星期三 | ![]() |
今日..下晏個3堂就係導航D教練黎訓練我地F3既日子啦..緊張.. 反到SCHool..之後集會..之後留低成級f3係到up野啦..之後反到 班房..就收hw個d啦..第1堂..mAtHs''計數..雖然唔多明..第2堂 Is''悶+眼訓..第3堂電腦''上MMlc1..成堂好都悶..>o<''之後小 息..落去2樓問大尖借jacket(唔知有無串錯))比miss..之後食紅腸 正*_''好快打鐘啦..2堂中文!!1開始..李海&腸仔就比人罰左出去 企..不過好快入反黎..之後2堂,,超悶++眼訓lo'''佢頌要係到做聆 聽...想人唔眼訓都唔得啦''好辛苦..隻眼開唔到甘制..but好快過 了..lunch..食野,,之後1點就落去睇ball啦..對3f''唉..好不幸..輸 左..3比2..but''你地以經踢得好好嫁啦..>o<''之後搭半到啦..反 到上去啦..點知無人開門lo+v=''之後係出面等..差唔多打鐘..先開 門..之後去次所個d啦..點完名,,甘就落去禮堂啦..>o<''開始訓練 了..見反好多教練牙''((有..盧sIR''鄭sIR''朱姑娘,,穎兒姐姐..大 佬siR''kenny哥哥,,喪b siR''等等啦))唉..可惜梁sIR黎唔到>b<'' 之後係到部操''口號..個d啦..之後dIcSo開始''正牙,,好hi牙,,玩 到好癲..好hApPy牙,,>V<玩到2點幾啦..之後朱姑娘就代替梁Sir 同我地傾下,,最近點啦..之後傾到3點差唔到,,傾完啦..=V=''要濕 頭..XD''濕完..之後又部操..口號個D''之後玩1個叫咩變型蟲''之 前去Debby個camp玩過嫁''xd''之後係到練啦..開始比賽''-o-.輸 左..之後..又係到部操,,口號..之後就派水彈''正,,miss比左4個我 算多了..有d得1個..哈!!之後沖去美術室入水..-o-4個爆左1個,,之 後幫heidi手入水啦..點知''未開始玩,,之後濕了''之後整好..就落 去啦..嘩''後悔''早知整大粒d''有d人整到超大粒牙,,哈哈''之後等 齊人..開始啦..哈哈哈!!好恐怖''d彈係空中飛黎飛去,,好彩..唔係好 濕姐..之後第2回合,,得1粒-o-''之後又開始..哈哈...走左去張c到 唸住掉佢,,掉左啦,,點知,,竟然唔爆''之後比佢執左粒野..之後走人 啦緊係,,之後唸住執地下d波..點知''d空中水彈..=v=''中招了..濕 晒''哈哈..不過好好玩牙,,>v<''xd''之後玩完..上反禮堂,,就幫手 排反d枱,,凳''之後搵3..之後反反班房lu''6點到啦,,先走人''之後 又搵左老兜陪我出大中拎相啦,,-v-''超樣衰牙d相..之後行多陣... 就走啦..係大中搭車,,反到屋企..超累!!-o-''之後食完飯,,沖埋涼.. 就玩電腦lu''今日真係玩得好haPPy''>V<''最開心就係跳舞個到,,好 有係camp入面個個feeL牙..''好掛住梁sIR呢..你幾時先黎搵我地牙 |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ... | 170 | » |