


|
... |
| 2006 年 3 月 12 日 星期日 | ![]() |
今日..8點半先起身..明明較左鬧鐘8點=c=''之後就搵佢地啦..打比包包 無人聽..李小..無人聽''之後8點9啦..打多次比包包..原來佢頌未起身.. 之後幫佢約人9點佢留下等啦..之後我就整野..等佢地電話''9點4.5到啦 佢地就話黎啦..之後就行過去,,防真草..之後去到等左陣..佢地黎到啦... 就入去睇啦..but以經開始左lu''之後睇啦..好激牙..唉..不過''以經踢得好 好嫁啦..之後踢完..好唔知點甘..之後包佢地係到踢波..11點到啦..就走啦 同牙華..包包..heidi..美儀..李小..so恩..李心..去廣福m記食野..哈哈!!十 分之旁若無人'''哈哈哈..之後heidi同李心走左..我地就坐到1點幾啦..走人 送so恩&李小搭車去火車站..之後我地4個都搭的去大元啦..之後上左包包 屋企啦..入左佢牙嫲間房..之後訓係到聽歌..唱歌..哈哈!!之後2點幾到啦.. 佢牙嫲話要訓教..之後出廳睇電視啦..睇睇下..佢牙哥同牙嫂起身..之後.. 哈哈哈...好搞野..之後3點幾差唔多走啦打算..佢牙哥講左d野..勁好笑... 係甘係到大嗌某1個名...之後我地出到li口佢都頌係到嗌..之後落到去啦.. 行..美儀就話..一陣佢牙哥會唔會嗌落黎呢..哈哈哈!!!無幾耐''真係嗌左落 黎,,笑死''之後行啦..上救軍''dEbbY..病得好慘牙..做麥病左頌反工牙,, 超殘牙佢''之後我地入左房玩,,佢要做野..之後我地又借大富翁玩..哈哈. 好有品牙..哈哈!!!之後玩玩玩..多毛上左黎..之後比個銀行佢做..見佢甘慘 之後玩到5點10..debby就入黎啦..6點10要清埸..所以叫我地收野先要.. 之後係到計錢..哈哈..美儀第1..我第2..牙華第3..包包最小..之後就去啦 落落地雨..凍'''之後就話反家啦,,同美儀,,多毛1齊過富亨..搭巴士反屋企 反到屋企..個人好渾甘牙,,>o<''頭痛啦又.. 聽日開始又凍啦..超凍添牙會..各位朋友..著多件3唔好病親牙..>o< |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 170 | » |