


|
... |
| 2006 年 3 月 22 日 星期三 | ![]() |
今日..反學啦..唔洗集會''係班房啦..之後文sIr入黎幫我地開左冷 氣''之後打鐘..收hw個d啦..第1堂 [普通話] 係到介紹d報告啦..之 後2堂 [ArT]..第1堂...1路畫野1路係到傾計啦同包..之後第2堂啦 牙朱sIr就話太嘈..要學靜''之後收晒D野..係到學''-V-''個個訓晒 教..我都訓啦..之後醒左''聽到牙SIR係到Up野..就望下啦..機本上 得反10個到係無伏低既..''之後小息..小完就2堂 [enG]啦..又分組 計分啦..本來我個組..唉*..算啦..唔好提..之後[lUncH] 咩關懷午餐 啦..成班都有參加..之後1齊落晒禮堂..1人兩個包..1包野飲..最初 同包''君兜''李海係到玩啦..but''miss係甘望住..之後睇野啦係到 好慘牙原來''t﹏t''之後睇戲劇''d老師同家長..等等合演''哈哈..笑 死牙..黃sir扮女人..成叔第1眼望落去..以為係陳偉雄..陳志達扮傻 仔,,哈哈''miss 秦同miss chan都好搞野..個個著晒校服..哈哈** 之後睇晒就走人啦..反左上去..去個次所''反班房呆坐多陣..就打 鐘啦.. [中屎]悶... 之後[中文]又讀野啦..最後 [maths] miss 1開 始..傳左張紙..話比全班睇..之後傳啦..miss 喊左..之後=v=''唔 知做麥..又.....見到人喊就想喊啦..之後等左好耐..張野先傳到 黎啦..之後睇啦..但係覺得又無麥野wo--''之後好快放學lu''4點 幾就反左黎啦..太早了!!!! |
| [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 170 | » |