


|
hApPy'' |
| 2006 年 3 月 23 日 星期四 | ![]() |
今日..反學啦..反到去要集會''之後係到等啦..哈''陳志達行過..之後 同佢係到傾..講佢琴日'''哈哈..之後又幫SO恩手般野..幾好人牙..之 後集會''頒獎牙..所以好耐先反上班房..之後收Hw啦..就第1堂啦 [maths]''分組計數..yeah*!!之後第2堂[is]..第人黎睇堂啦..打醒12分 精神''今堂超專心甘聽書牙..雖然聽到真係有d眼訓..but都無訓到..之 後第3堂啦[電腦]..係到聽歌''哈..甘就小息啦..小完就2堂[中文]啦.. 頭1堂..係到讀野啦..第2堂啦..又有人入黎睇堂啦..緊張''好彩無簡 到我讀姐..之後好快[lunch]啦..睇反導航camp d野..又見到梁sIr啦.. 我要見佢真人牙...哈*"'之後又上堂啦..[EnG]又玩計分啦..上完就2堂 [pe]啦..but''mIss話落雨既關係''今堂唔洗上啦..之後上左MMLC1玩 電腦''第1堂係到聽歌..玩信息啦''好悶..第2堂啦..Miss就叫我地做張 野..之後[列印..出黎..哈哈''甘1次列印啦..但係張野唔出WO''之後 以為唔得啦..反反去甘多2次..哈哈!!之後得左啦..出左3份,,哈!!=V+' 之後放學啦..係到玩咪..哈!!之後就走人啦..同君兒上左HEIDI屋企啦 之後HEIDI彈琴..我地做中屎作業''因為HEIDI有答案''之後抄啦.... 1路聽歌..1路抄..之後HEIDI彈琴..嘩..超眼訓牙''之後君兒訓左落我 手到..但係..我太急了''之後去左次所,,哈哈!!突然電話響..哈哈''不過 個電話係出面''SO就嘈醒左君兒LO''之後5點到啦..就走啦..去左搵美 儀..之後反school''搵包包佢地啦..佢地練波''之後係到睇,,傾下計啦. 之後出去拎野比牙寶''好耐無見了**/\/\..之後陪埋君兜去車站..就係 社區對出等包包啦..等左好耐下,,佢先黎''勁多蚊牙...之後陪佢出大中 啦..之後同美儀上救軍搵heidi先..係到睇電視''8點幾啦..包包同李小先 上黎..之後入房玩啦..袁隆都黎左..之後玩層層碟''之後玩玩下..個個咩 亂毛就入左黎啦..之後1齊係到玩啦..頌有個女仔''哈..甘就識多個fd啦 之後係到玩層層碟..傾計..聽歌..個d啦..好開心牙''哈''個亂毛真係好似 某1個人牙..哈哈...之後10點到啦..走人..去左3樂搵袁隆同腳子啦..之 後搵埋腸仔同延仔啦..之後1齊係3樂玩啦..佢地踢波!!之後發生左d野啦 嚇到heidi喊..**傻的..唔洗驚牙..你又唔係有心]]之後10點9到啦..就走 啦..搭的反屋企..之後沖涼''玩電腦''he'' |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 170 | » |