


|
.. |
| 2006 年 3 月 21 日 星期二 | ![]() |
今日..反學啦''反到school''集會..之後反上去..收hw個d啦..第1堂 [中屎]..哈哈..mIss派糖比d答過問題既人..之後行到黎我隔離..就 講..我平時上堂甘乖..比粒我啦..哈!!點知佢真係比..''其實呢堂頌 係到傳緊紙仔..哈**乖'第2堂 [中文] 1開始..up左好多廢話..叫人 聽日唔好甘咩野..做反自己就得''其實最咩野個個係miss自己=='' 第3堂 [mUsIc] 考試啦''同HeIdI 1組..唱*願* [願見人人..和平友 愛..]]之後同牙yan..李海係到唱歌啦..haPpY..之後小息''之後2堂 [木工] 又開3八婦女會''傾計..玩左成堂..之後訓左陣啦..就落堂啦 [LUNcH] mISs坐左係我後面食飯..=c=''又比佢話d E針啦..話聽日 唔比戴牙..考評d人黎wo''之後係到傾下計啦..打鐘..就都係甘啦.. 之後[mAThS]..又係計數啦**明白明白..之後2堂[enG] 又計分啦.. xd*_今次英文堂..好耐未試過甘開心甘上堂^o^..之後放學..上左 heidi屋企啦..之後食野..食完做hw啦1齊..之後同延仔..袁隆傾電 話啦..1齊..4點幾啦..佢牙媽反''之後講講下..就話叫延仔拎反個 兜''之後叫佢拎上黎..哈''之後順便買埋2碌青瓜]]之後..聽到佢話 [[唔通真係要..揸住個兜去買青瓜]]哈哈...5點到啦..佢真係拎晒 上黎..笑死我同heidi''之後佢走左..我同heidi就反schoo:搵包包佢 地啦..之後同埋李小..張c出左書局買野啦..就反反school''整d繩啦 聽日社際丫ma..哈哈!!!整到7點到啦..走人..就過大元啦..上救軍.. 點知..李小同張c都反屋企..早知我都走啦..之後3個人上左救軍... 很悶牙...玩到8點幾就走人啦..之後又係同heidi 1齊過富亨..搭車 反到屋企..好彩牙爸訓左教~~哈哈!!=v=''傻左... |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 170 | » |