


|
... |
| 2006 年 3 月 16 日 星期四 | ![]() |
今日..反學啦..超眼訓牙,,但係琴晚以經10點訓左啦..之後反到school 集會啦..上到班房,,好努力甘做maths''好彩做得晒..之後第1堂..地理 眼訓牙''第2堂西屎...唔洗講..超想訓-o-''但係無訓到..因為''琴日應 成過..唔可以訓教..哈..第3堂..自由啦..唔洗聽書..因為又係光仔堂.. 之後..做晒張ws''就拎eng張poster出黎畫啦..點知..miss行過''哈..不 過..唔知佢見唔見到啦..之後小息''小完息,,2堂eng''第1堂leung姐唔 知做麥..之後成堂比我地做張poster''唉'真係..超無心情lo''唔知點解 2堂eng都係無心情''超麥野..放心啦..牙yan''我唔係嬲你牙''>v<''之 後lunch啦..唔知yy''心情又好反啦wo''可能因為..廢事講啦..哈..之後 放小息..同牙yan係到油張poster啦..==''chan偉延''你都幾好事多為 wo''哈哈..之後同牙華佢地去次所啦..嘩..3樓個個''之後落2樓,,點知 又..之後落1樓..好dd啦,,之後就係1樓放便啦,,之後偷望入禮堂啦..xd 見到朱姑娘&kenny哥哥牙,,之後企係到係甘望住朱姑娘''之後牙華出完 次所出黎,,哈!同朱姑娘揮手..佢同反牙華揮wo''xdd'之後好快小完息lo 上中文堂啦..miss''超火牙..呢排都..唔知點解wo''小小野都鬧==''之 後2堂maths''[呢排真係好like mAths''xdd''所以好用心上堂..好快 就放學啦..之後同君兜..so yan..上左救軍啦..等佢地上黎..之後上到 去..無幾耐啦,,李小就上埋黎啦..之後做中屎作業啦..xd''唔該晒你牙 yan姐..哈!!之後就話借野玩啦..哈哈..比so yan笑死..係都要借康樂棋 好啦..比你借到啦..可惜無人同你玩..之後我借大富翁啦,,哈!!so yan. 只好投降''還反d棋..1齊玩大富翁''甘岩美儀同牙華又上埋黎啦..之後 就1齊玩埋啦..xd''-v-要拎粒擦膠黎玩,,哈哈!!之後玩到5點半左右啦 包包同李海又上左黎啦..之後玩到6點到啦..唔玩啦..之後本黎6點就要 清場啦..但係[[關丙業]]bill sIR好好人..比我地留係到,,but''唔準周圍 走..之後係間房到傾計啦..哈哈哈..!!之後包包落左去買x''之後上到黎 就比我地1人偷個''哈哈..至於係咩,,就廢事講啦,,-o-''之後係到傾... xdd''之後8點幾啦..就走人啦..同heidi..美儀1齊過富亨..因為我要搭 車..嘩..等車..等左超耐牙''.\/.''有無搞錯..之後落左車啦,,係 73x個站到..竟然見到魚蛋[[miss lee]]同佢條仔wo..係到等車..but唔 知佢見唔見到我啦..不過無理到..走人..反到屋企..食飯..畫野,,畫左 很耐呢..好比心機的..之後10點幾啦..畫好..就沖涼..玩電腦lu''xd'' |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 170 | » |