


|
... |
| 2006 年 3 月 17 日 星期五 | ![]() |
今日..考評局d人黎啦''成間school都執得好..正''哈..連d工友都突別 勤力lo''xdd''甘今日唔洗集會啦..就幫miss yip拎d野上去啦..==''牙 華姐..竟然拎枝水...吃啦!!xd..講笑..唔好嬲..之後反到上去..食包... 做hw''超忘牙,,but好彩無欠到野..之後第1堂..eng''奶咀堂..哈!!好搞 野牙佢呢堂..xdd..but''唉..無奈lo''之後第2堂中文啦..教埋小小書.. 之後作左篇野..再做筆記..xd''好快搞掂''之後小息..去次所..嘩!!真係 好臭lo''t﹏t..哈..之後係次所出面等''牙霖行過黎..傻傻地甘..哈哈!!! 之後2堂Is"'好留心甘做本野..之後第2堂啦..睇ETV''就差唔多無睇過 啦..係到畫相..哈哈!!之後LuNcH啦..放小息..之後同牙華..美儀落左去 睇波啦..3A Vs 3D''緊張緊張...可惜..李小佢地輸了!!之後同埋君兜.. 包包係到排隊玩飛標啦''哈..今次退步左,,上次7分..今次6分咋..之後玩 完..差唔多打鐘就反上去啦..之後又上堂..MATHS''之後西屎..超悶牙. 之後電腦''上MMLC1''係到上網個D啦..好快放學LU''之後就去班際閃避 球啦..3B Vs 3F''無次同Heidi無落過場aa''廢事累輸大家''@@..之後就 係到睇啦..yeah''3局2勝''贏左]]之後就去換3個d啦..牙華佢地反晒屋企 放野啦..之後同包包..君兜換完3,,-c-包包要開會..之後係到等,,君兜又 要走wo,,無人陪我啦..t﹏t''好彩..張c突然出現..之後傾下計甘啦...5點 幾啦..就走啦..heidi黎左..之後1齊出大中啦..包包買鞋''之後行上行落.. 好不容易先買完啦..之後去左萬利吃腸粉''正野..之後食完..去左夾糖啦 多謝晒啦..張c..''之後都成7點啦,,就上救軍啦..之後行行下..見到關丙業 同郭子鋒兩個係馬路邊密密針wo''都唔知咩關係..哈!!之後1齊係到針啦.. 呃左bill sir張卡片''哈..之後唱錢比腳子啦..哈!!下次要唱錢再搵我啦''之 後,,腳子走左啦..就跟住[關丙業]上救軍..講左好多百痴野...之後上到去 首先去左自修室坐啦..因為..平時坐開個間房有人係到打緊機..之後坐坐 下,,關丙業又話1陣有人要用自修室wo''之後就去反平時坐開個間啦..之 後見d人係到打機.就問下可唔可以比我地唱k..哈!!佢比wo..之後就話8點 開比我地啦..之後係到做下hw''傾下計,,好快到lo''之後係到唱啦..唱到 10清場啦..bill sir[[真係sor啦..搞到你難做..下次唔會啦..+]]之後走啦.. 去中央公園坐..傾下計個d啦..哈哈.11點幾就走人啦..之後牙華同張c走 左,,其他個d就陪我去泰欣搭的啦..1路行..哈哈!!heidi真係搞野..之後好 快就反到home lo''聽日又放假lo''xdd..but..好擔心星期1 無hw交.>o< |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ... | 170 | » |