


|
.... |
| 2006 年 3 月 7 日 星期二 | ![]() |
今日..反學啦又..訓晚又點幾先訓啦*__所以超唔想起身牙,,>/\<''不過 好快到左富亨啦..又好似平時甘啦..買完野..反ScHoOl啦..之後好快打鐘 收hw'睇文章''之後上堂..第1堂MaThs''派小測..好彩合格''之後第2堂IS 係到畫野..之後好留心甘聽書..之後電腦''上MMLC1..今堂真係係到上堂 不過真係悶到嘔..之後同包包係到睇鬼故''@o@*_之後小息..小完息2堂 中文啦..默書'好眼訓牙.之後係到做語文練習啦..哈''頌有抄低晒d答案'' 因為知道筆記實會做..點知真係要做啦..就抄反落去..xd''之後lUnCh,,係 班房到寫老兜本野''xd..之後好快打鐘啦..eNg''做GB''悶牙...之後2堂PE 啦..今次又係個實習MisS教..踢波牙今日玩,,開頭係到教d動作牙個d個d 之後12點05分到啦,,就話分A..B班比賽啦每班6個,,我地班就包包,,牙yan 老兜..大陳..so蚊..李海!!xd''好激烈牙,,最後1比0 win左..xd''之後放學啦 留係到打排球..不過太廢啦我..>o<'' 之後玩到4點幾走人,,反更衣室換3 之後同heidi走啦..行左陣..之後自己去等車..係到玩信息..無啦啦有人大叫 我個名!!==''原來係''李君兜..之後話搭的兜埋我..多謝你1番好意啦..不過 廢事阻住你地啦!!又唔岩路''之後佢地走左啦,,等多陣..架車黎啦,,之後好快 反到樓下lu''反屋企..反到去,,睇電視..好耐未試過甘早反-o-''之後又寫 老兜本野啦..7點到啦..食飯..之後又寫,,寫到8點到啦..搞掂lu''之後洗埋d 野..沖涼!!差唔多沖完啦..唸住鈕乾頭髮d水''點知有人打黎..係甘震..之後 聽啦..係包包..之後=v=''又唔比我收線''個頭d水係甘滴..怎麼辦呢??之後 傾左陣先肯比我收,,之後拿拿林整好d野啦..之後吹頭,,吹吹下仍又打黎啦 之後傾傾傾,,傾左幾個字,,之後無啦啦cut左線..之後無理又吹啦..吹完lu'' 佢又打黎啦..之後傾啦傾到10點幾玩電腦''就收線lu''哈哈..睇反琴日d相,, 真係好好笑牙,,>v< |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | ... | 170 | » |