


|
... |
| 2006 年 2 月 28 日 星期二 | ![]() |
今日..係2月既最後1日!!hee''' 1早反學..落雨牙''有姐''不過唔想開''之後好快就反到school啦''之後傾下計甘..好快打鐘..之後,,上第1堂..地理''之後西屎之後epa''3堂好快過啦...之後小息..小完就2堂eng''悶到嘔牙...之後lunch啦.好快打鐘放小息''係到傾下計甘啦都係,,,之後,,又上堂啦..中文..maths''小測牙,,不過好似好易甘...好快放學啦...之後買野食上heidi食,,彈下琴甘啦..之後出大中啦..去到大元,,牙儀姐就同牙華姐反家啦'''之後我同heidi出大中先..出到去買鞋啦..xd''1買完...儀姐同華姐就黎左啦,,之後行行行...6點幾到啦,,去m記食野..之後差唔多7點就同包包約係達成等啦,,之後去到見到佢,,就上救軍啦..上到去,,沖左入房坐,,之後係到填野..填完..有糖食!!哈...之後係到影相啦笑死'''9點到啦..波子同延仔都黎左啦,,,之後9點3到啦,,heidi就走啦..之後儀姐就同延仔1齊去送佢啦,,之後我地就租乒乓波玩啦...玩時鐘..笑死牙...之後儀姐佢地反黎啦,,1齊玩,,玩到10點就走人啦...之後係樓下買野飲..之後就反屋企啦,,反到屋企..全部訓晒..之後整野...沖涼..玩電腦啦,,玩到12點幾就收檔訓教啦,,,''
|
| [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | ... | 170 | » |