


|
... |
| 2006 年 3 月 10 日 星期五 | ![]() |
琴晚落左去玩..行石春路''嘩..搞到腳板好痛''之後12點幾先訓啦又..唉 想早d訓都唔得..之後今朝..7點起左身..整野個d啦..好快去到ok..買完野 反school啦''集會..之後反上去..收hw個d啦又..之後第1堂..公民教育'悶 之後mISS同我地講話.E+開始上緊堂比佢見到係到訓教既人就放學去違規 之後第2堂..epa''係最好既人堂..光仔太好人啦..哈哈!!之後包包係到保給 車輪就話MISS ho牙..之後佢成個人彈左彈..哈哈!!之後見魯'信'訓教..就 拍佢..喂..miss ho牙..哈哈!!!之後成堂係到傾計個d啦..第3堂..地理''超眼 訓牙..>o<''但係又唔訓得..好辛苦牙...捱左半堂...之後托住個頭,,托托下 訓下..正!!>o<好過無,,之後小息..伏係到唸住訓..不過之後同老兜係到影相 好快小完息啦..eNg''2個人1組..之後同老兜1組啦..XD''之後好快打鐘啦 之後..==''以為有2堂..MISS話SAT UP..之後係甘話2堂牙2堂牙,,魚皮左 之後Is啦..今堂好留心聽書..''之後LuNcH..MIss Ho無上黎wo''之後1點.. 就同heidi..老兜..大陳..so蚊落左去can天買野..嘩!!點知都好多人係到..之 後叫人買..都搞左好耐..xd''之後成搭4先買到..就上班房食啦..搭7到啦.. 就去埋個次所..影下相..打鐘lu**2堂MaThS''e+上mAThs''1 d眼訓都無牙 好用心計因數添牙..so好快就上完2堂..之後中文..哈哈!!又係到玩..miss yip 不知不覺間..成為左我地既會長''哈哈哈...之後放學啦..搭車反黎lu'' 放假啦,,,正牙...>v<''' 緊張啦..下個星期1開始..導航既教練黎學校1連4日分開 訓練我地牙..F.3*}}成級3月15號..星期3..訓練牙..>V< 好想快d到牙..好掛住d教練牙,,xdd''不過又要辛苦啦..>o<'' BuT'' 梁SiR 去左外國''唔知會唔會反黎呢??不過..我唸..唉 好掛住他們呢... 強 需跨多少個山 漫漫長路與海 方可真正覓到心裡精彩 需經多少次哀 幾多的障礙賽 才勝利會換來 不知幾番跌倒 旁人斜視喝采 很不好過但 我衝刺不改 只因心中記緊 當天可敬父親 說信我會精采 強人是您 能飛天遁地 其實你了不起 假使你永不說不能做到 強人是你 能頂天立地 如敗倒 再掙起 永沒言死 才是活著的真理 曾垂頭萬次 仍抬頭又次 再戰再創這生意義 無忘慈父那從前留下句子:強人是你 能飛天遁地 其實你了不起 假使你永不說不能做到 強人是你 能頂天立地 如敗倒 再掙起 永沒言死 [[才是活著的真理]]
3B..口號..頌記唔記得牙??? |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ... | 170 | » |