


|
hee'' |
| 2006 年 3 月 28 日 星期二 | ![]() |
今日..7點起左身啦''搭3打比包叫佢起身'誰不知嘈醒左佢牙哥..哈**之後整 好野就反school啦..反到去..個地好濕牙..但係都要集會..第1堂[公民教育]啦 講d自殺既野.第2堂[epa]係到傾計..第3堂[地理]..係甘抄野-v-''之後小息啦 小完息就[eng]啦..又計分啦..哈!!終於贏反次啦之後[is]小測牙..>﹏<'考天才 無溫過..溫左都唔識'''搭3以經做好..之後訓教..哈!!好快[lunch]啦..同包包.. heidi落左去玩飛標''哈..得7分=v=''之後又上堂啦..2堂[maths]派小測''哈.. 25分拎到19分''ususus''yeah!!之後又教新野啦..唔係好明牙,,>o<''最後1堂 [中文]..悶.放學啦!!同老兜去睇閃避球..超曬牙!!睇完..之後同埋包so恩..李小 張c.1齊走啦..首先去左搵牙寶啦.之後1齊行啦..出左大中.之後陪張c買埋鞋 就去左m記坐,,食野啦..7點到啦..就走人啦''[[見到牙廖同佢既**xd..好耐無 見啦..]] 反到屋企..唉''點解每次反到黎都係甘呢... |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 170 | » |