


|
生日快樂!! |
| 2006 年 3 月 29 日 星期三 | ![]() |
今日係腸仔既生日...生日快樂牙]] xdd'' 甘今日..反學啦..就同埋包包佢地1齊反''好多人牙..he''反到school..又要 集會啦..第1堂[中屎]..哈!!笑死..mISs都幾..咩下..第2堂[中文]..係到做語 文練習..悶**第3堂[MUsic]..唉也''十分之唔好彩lo''e+坐個個位真係好恐 怖*唉..好鬼痛牙''之後小息..第4/5堂[家政]整芝士蛋糕..同牙華1組..xdd 幾好玩..but真聽日先有得食t﹏t''之後[lunch]好快過左..就[maths]啦...超 超眼訓牙..e+上maths真係愈黎就愈悶反啦..都無聽過''but最未無啦啦唔眼 訓啦..就都明明地..之後2堂[eng]啦..係到教書..之後派左張野係做ge既.. miss係到教啦-o_''訓著左..其怪既係miss竟然唔叫醒我...之後訓到3點2到 啦..起左身..之後係到聽佢up野..以經又派左第2張野啦..講晒甘制''話咩考 [柯老]頌要係聽日後日考..嘩''都唔識作...之後放學..閃避球''對3a..唉''好 唔知點囉..係輸左既..不過都唔知e+點計''./\.'''之後唔理啦..同腸仔慶祝 生日..xd''我地甲晒錢..之後買左蛋糕..野食''野飲..就係到開生日會啦..哈 之後食完係到玩..好激牙玩得..富都除埋..哈哈!!之後係到玩百痴既紅綠燈啦 7點幾到啦..就走人啦...之後就話出去玩啦..就上左救軍啦..第1次甘多人係 救軍玩..我..包包..heidi..牙華..美儀..君兜..李小..多毛..腸仔..魯皮..腳子 嘉明..波子..袁隆..張詩等等啦..哈..之後玩下大富翁..玩下層層疊..9點半到 啦..就去左昌運m記食野啦..10點半到啦..就走人lo''同君兜1齊搭的'hee' 今日玩得好happy牙**]] |
| [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 170 | » |