


|
.... |
| 2006 年 3 月 31 日 星期五 | ![]() |
琴晚..好早''10點幾訓左啦..but竟然都遲起身..7點4先起身''oh no!!之後 整野..哈!!男人又黎左廣福...之後1齊搭bus'''呵!!趕唔到平時搭開架車... 之後等多勁耐..先有車..去到街市''所有牙姐都到晒''早餐都食埋..哈哈!!! 之後買d野食就反school''1路上..行啦..行到社區出面望下後面..嘩''成班 中5既..我地都9個啦..佢地10幾20個!!哈!!!之後..唔洗集會啦''同heidi拎d hw落去..又見到鍾振林''次次見到佢..佢都會懶勁甘話,,我記得你,,xxx丫 ma..--傻的''之後第1堂[maths]明明地啦...第2堂[is]陳sIR無反..之後個 曾siR黎代''好鬼扮野牙佢...之後成班係到玩..影相...呵呵呵!!第3堂啦... [電腦]上mmlc1啦又..哈哈''好pk的1堂..之後小息''君兜幫我買紅腸''@o@ 打左鐘先上黎..唔緊要唔緊要''but''miss yip竟然甘早上黎''搞到上2堂[中 文]啦...勁大紅腸味,,,哈哈!!!超悶的2堂中文...好快就[lunch]啦..點唱啦,,, 唉也'''聽左強''都無麥野啦...but聽到告別學園時就...忍唔住了..*]]之後 成個lunch係到影相..玩啦..呵呵!!]]之後[eng]啦..講埋d範圍,,之後考柯老.. xd''係到玩..之後2堂[pe]啦..考試''排球..之後比我地練啦..就同君兜1組 打打打,,不知不覺..放左學lo''不過要考完先走得..之後係到打啦..之後個 死人鍾嘉明..好事多為啦~~我企係個龍門前面姐..唔代表我做龍門''==之 後成粒波踢左過黎..中左隻手,,超痛..之後喊啦..不過好快收聲''最後比我 掉反佢3下無數''but...好細力咋~~唔低'''之後換3走人lu''好快反到屋企 睇電視''好眼訓..之後..唸住訓陣教..點知牙霖打黎..之後傾傾傾啦..傾到6 點到啦..玩電腦'''yeah!!今晚又去男人屋企玩啦..xddd... |
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 170 | » |