


|
@@.. |
| 2006 年 4 月 2 日 星期日 | ![]() |
琴晚呢..9點幾就訓低左啦...所以''今朝9點幾起左身lo..之後睇電視''10點 到啦..就沖涼..整野啦..11點去到昌運m記啦..哈!!4個傻婆[[包包..李小..so 恩..張詩]]係富亨飛的過大中..之後買野食啦..牙華..美儀..heidi黎埋啦..之 後袁隆..波子..腳子kIn黎埋..最後kA麟黎埋..買埋野食就走啦..搭75x出去 出到去..再轉的''搭上去[慈雲山中央公園]啦..就去到球場啦..去到..甘kiki [[p.e個個實習miss]]讀既中大對[[懂之英]]啦..唔知有無打錯..''睇左陣..太 熱了太熱了..之後同牙華..美儀..heidi去買水啦..正牙''之後~反反去..就差 唔多開始啦..嗯..開始了'''最後呢...就輸左啦..1比0..以經好勁嫁啦..輸1 球..呵!!!之後走啦..係商場逛左逛,,就去搭小巴落反去..再搭反75x反大埔啦 之後就去左吉之島既唔知咩地方到買野食啦..之後上救軍..哈哈!!第1次,,見 鍾振華[[救軍既牙sir]]發火..超咩囉..有d憎佢牙搞到,,之後坐啦..哈哈..佢 地係到傾埋d野..好百痴..不過好好笑'''之後6點到啦..清場就走人啦..之後 去左泰樂個球場..包包佢地打籃球..之後又唔知做麥..包走左啦..之後都走 lo..同美儀..波子..kA麟1齊過富亨..1路上..去左亨盛個邊..哈哈...之後好 快有車..走lu''反到屋企..沖涼..do hw''仆街啦..地理個2張野留左係school 實欠啦聽日..要抄文章牙...oh no my god!!!!!!!! |
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 170 | » |