


|
... |
| 2006 年 4 月 3 日 星期一 | ![]() |
今日..7點起左身啦..不過掛住搞部電話...搞到搭3囉...之後整野..都整 到搭7嚕..之後就落去啦..搭bus''-v-..又做最遲個個啦..又要甘多位牙 姐等..[[sorrY]]牙..之後買完野就反scOOl啦..唔知邊個話實會早過我嫁 啦..呵呵!!!李君兒...之後反到去就打鐘啦..個個都好忘碌牙..因為差 唔多個個未做地理..''第1堂[[地理]]..做改正個d啦..第2堂[[西屎]]..第3 堂..[[epa]]唸住可以休息休息''點知光仔比左呢堂miss ho''所以成堂就 用左黎教maths啦..差唔多完啦呢堂''嘩..miss買左39粒出奇蛋..比我地 1人1粒牙..成6蚊粒都幾係野..多謝晒牙..不過佢話呢次可能係最後1次 請野比我地食..唉..>b<''因為..好快就...唉..唔好提**要開心甘過埋去 之後小息''又上堂啦..2堂[[eng]]無麥心情..其實是不是我地做錯野呢?? 之後同牙波子媽媽傾下..哇哈哈!!!知道左佢個秘密''呵呵..之後[[lunch]] 叫左包包幫我地買野食..因為佢反lunch''hee..甘食腸粉啦..之後搭5.6 到啦就同君兜出左走朗傾下計..睇下風景''哈哈...之後牙華個d又黎埋.. 1齊嗌落樓下之後好快打鐘..又上堂啦..[[中文]]超眼訓牙.悶屎**之後最 後1堂[[[maths]]]本來有2堂..不過因為聽日開始考試..所以放早1堂]]之 後係到對ws啦..放學lu就同包包..牙華佢地1齊過3e班房啦..搵 miss ho 保maths''不過都無麥心機啦...之後反反自己班房玩..哈哈!!鍾ka明同波 子進入瘋狂狀態啦..包包都係''之後頌係到玩水添,,之後miss過左黎啦.. 就問數啦..之後好快就走佬啦..就同君兒..包包,,李小,,so恩,,鍾ming.. 腳子kIn..張詩..1齊過大元啦..之後包包反左屋企換3..之後李小佢地又 係到打波,,君兒又走左,,悶到嘔屎''之後包包落到黎..就同佢1齊走啦.. 佢去買野..我就去大中搭車反屋企lu.. 聽日就開始考試啦..緊張...唔 想溫書牙... |
| [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 170 | » |