


|
... |
| 2006 年 4 月 1 日 星期六 | ![]() |
講反琴晚啦..甘就8點到啦..就出左去lu''去富亨搵heidi''之後1齊過大元 搵包包佢地啦..過到去..好多人啦''包包..李小..波子..袁隆..之後牙寶又 係到啦..之後同佢傾下計啦..好耐無傾過..''包包佢地就係到打籃球..之 後張c黎埋啦..無幾耐包包叫我地行先啦..去風水搵ka明..之後踢下波... 之後問今晚點啦..佢又話唔去~之後佢走左..就同包包..牙華..heidi..李小 張c..so恩..袁隆..波子去反風水搵ka麟..腸仔同腳子啦..甘就係風水玩啦 hAPpY牙*__玩啦..玩到11點幾到啦..ka明就話出啦..之後係到等埋佢啦 搞到12點幾啦..先傾好邊個出邊個唔出啦..甘就得我..包包,,heidi..ka明 波子啦..其他個d就話聽朝過黎啦..之後就加埋張c..6個去左8號花園個邊 間惠康..去到...哈哈哈..見到馬[提][路]牙...之後..哈,,波子走過去話同 佢影相,,不過佢唔肯..之後係到同佢傾計..哈哈**甘買完野就走啦..去搭 車..出去張c屋企啦,,,去到..佢隻dogdog又發癲啦..''哈..之後戚刻沖晒入 屋..之後佢地係出面睇電視啦..2點幾到啦..入晒房..哈哈!!有2個基佬牙.. 笑死牙...之後係到開大戰啦又..唔夠黎=v=''波子同ka明太強勁..之後玩 到3點幾啦..先靜反落黎啦..張詩訓上格..我..heidi..包包訓下格..ka明同 波子訓地下..之後...訓著左lu''第2朝..6點幾到啦..聽到好嘈..原來張詩 牙媽入左黎,,之後係到唔知up麥啦..好快走左..就訓啦..[[嘩..發夢牙,,,, 夢到訓到賴尿牙...嚇屎我..]]之後訓到7點半啦..個個醒左..but唔知做麥 又訓反啦..之後8點幾啦..牙華同李小就入左黎啦..之後我都唔訓啦..出左 去啦..就得反包包&ka明係到訓..]]之後係到睇電視''10點幾啦..佢地入晒 黎啦..就玩啦..唱下k..開下戰''哈..玩玩玩...之後張詩個堂細佬又黎,,我 地唔開門比佢,,哈..佢竟然爬[昌]入黎..哈!!之後佢地係到同佢堂細佬打交 啦..哈哈..之後佢細佬唔夠黎..又過去搵狗''首先就大左驚人個隻黎..超得 意牙..>v<'''之後...嘩''佢大左係門口個隻dogdog牙..超驚牙..山晒門..唔 比佢入啦..之後唔知邊個開左門..隻doy入左黎..之後係甘嗌..哈..佢細佬 都怕左我地..大反隻dog走..之後有個人''係最淆低囉..第1時間沖左入房,, 哈..之後玩啦...玩到5點幾啦..就出反去lu''搭73反去..嘩''超超超眼訓..之 後..忍唔住..恰左恰..之後好快反到富亨橋低lu''落到車..睇下信息..哈!!死 腳子fung唔服氣..琴晚比我玩到..之後又玩反我..哈哈!!不過講到好真牙,,, 不過好彩..我醒目..[[愚人節快樂]]牙..呵!!之後得反我..heidi..牙華..so恩 李小..腳子kin啦..就上左救軍坐''6點幾啦,,袁隆上埋黎..之後搭9就走啦.. because應成左牙爸7點前反..呵!!之後就搭的反lu''好hapPy牙..>V<呢2日 [測驗]又黎啦..各位..加油牙..升中4牙..呵呵 |
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 170 | » |