


|
生日怏樂’’** |
| 2006 年 3 月 25 日 星期六 | ![]() |
講反琴日先啦..琴日24號..係張詩生日...生日怏樂牙.. ''哈..甘反學啦..第1堂[地理] 好留心..不過好眼訓''第2堂[西屎]係到畫公仔..哈哈''油埋顏色添' 第3堂[epa] 光仔牙..之後係到玩啦...突然''佢同腸仔係到嘈..哈哈 好串牙光仔''之後小息..小完就2堂[eng]不過話咩d社工黎測試我地 d EQ''Wo''之後分組..哈..同君兜坐..之後係到玩啦..無麥聽過個 個人講野..個個都係,,之後拍埋美儀到傾計啦..哈哈!!玩佢同c子幾日 黎..辛辛苦苦制做既鼻屎黎玩..哈哈!!之後lunch''係到影相..哈哈''' 終於同到李小影相啦..好快打鐘..就[中文]啦..到我出去讀啦..不過 今次無甘驚啦..>b<''之後2堂[mAThs]第1堂..超超超眼訓牙,,恰著 左..之後差d伏左落張枱到[因為托住個頭,,聽聽下,,恰著左]之後第2 堂啦...包包坐左過黎''之後就醒晒..因為好多野講=v=''之後放學.. 緊張''班際閃避球牙...甘就落去換3啦..之後等多陣..好快開始啦. 3b對3d''今次我同heidi都落左場牙''>o<..之後好多人係到睇..好 緊張牙..第1局,,好快比人掉到啦''之後企係出面..捍人..但係都無 掂個粒波''哈...好快完啦..yeah''贏左..1比0啦..3局2勝*..之後到 3a對3e啦..佢地玩緊..之後我就同包包..君兜上左更衣室出面啦..之 後係到傾下計甘啦..哈*..之後落去買野飲..好快第2局又黎啦..今次 嘩..好叻牙,,無比人掉到牙''堅持到最後1刻..加埋我得反4個..點知 3d又係,,之後就加時..邊邊比人掉到,,即輸''hee''贏左啦..哈哈.... 好開心''今日係3年黎第1次代表3b參加班際''[ps''好開心牙..第2場 開始之前李小竟然大嗌叫我加油''哈哈..估唔到估唔到'']之後睇埋 3a對3e啦,,就換3走人啦..好快反左屋企,,之後係到睇電視''7點幾 啦,,就整好野出去啦..去大元搵包包佢地,,去到啦,,有[包包..牙華 美儀..heidi,,李小..so恩]啦..之後上救軍等..係到油顏色..哈..9點 到啦..等埋張詩..袁隆同車輪就上聚寶啦..打邊爐..hee''打打打.. 之後腳子同延仔上埋黎啦..之後打到10點幾啦..走人..落左中央啦 之後係到傾計..到左1點幾啦..就話去張詩屋企啦..之後就出去啦.. 去到..比佢隻dogdog嚇死**''之後沖晒入房啦..哈哈..係到玩,,好p 街牙..之後訓地下啦..佢地話玩到2..3點到走''[包包..車輪..腳子 袁隆]2點幾到..訓訓下,,訓著左..之後3點幾扎醒左,,1望,,包包佢 地..姐岩先講個4個以經走左..我反我美儀,,heidi..張詩出埋去,, 送佢地搭車..哈!!之後張詩反埋黎..就訓啦1齊..同佢2個訓地下,, t﹏t''不過好舒服..開左冷氣''之後訓到6點幾..仆街..==''張詩 個電話係甘響..不過無理啦..訓,,訓到9點幾,,醒左,,但佢地頌未 起身..之後超急尿牙,,但係又唔知佢屋企d人係咪出面..等左2個 字到,,佢地都唔起身..就出去望下,,點知,,d人係走晒既,,之後去 完方便..就反入去啦..10點幾起晒身,,之後係到玩電腦啦,,11點 幾啦..行左去對康樂園入面個百街買野食..之後反反去..係到食 啦,,之後1點啦..包包同牙華又入埋黎啦,,之後係到唱k..2點幾3 啦到啦..車輪同腳子又都入埋黎啦..之後係到玩..最初都無麥野 既..就係佢2個同張詩個堂細佬玩..之後佢堂細佬走左,,4點幾到 啦,,哈哈!!大戰開始啦,,我地全部對佢地2個..哈哈''笑到差d賴尿 打到6點到啦..個個都好累啦,,之後係到睇電視''7點到啦,,車輪同 腳子就走啦''之後我地就係到睇電視''傾計..8點幾走人啦..好唔 捨得牙''t﹏t..之後反到大元,,上救軍坐左陣啦..9點幾就走啦.. 反到屋企..哈哈哈''虛驚一場.. |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 170 | » |