write member forum login logout

 

haPpY''+++ hOt 牙今日....

2006 年 4 月 4 日  星期二 晴天

今日...唔要再做最遲啦''琴晚12點幾訓..較左鬧鐘..唸住5點起身溫BOOK

-O-''點知再訓反..6點又響''又再訓..6點9..又再訓..最後7點就起身啦..

哈哈..之後整野..超快..搭半走得''好快去到富亨啦~~哇哈哈!!做第1個....

But''自己1個係到等..好無奈''之後黎晒就反去啦..唔洗集會就上禮堂啦..

BecAuSe今次測驗係禮堂測''之後係到溫BOok..傾計..玩啦..同李小係好

同志''1齊考天才...哈哈**]]甘第1科..[[eng]]啦..唔識..唔識牙!!!唉..之後

放個小息''....係到溫book啦..就開始第2科啦[[地理]]..識識地..甘啦...

考完..又小息啦..今次勁熱鬧aR..d人過晒黎呢邊玩..xdd''不過條邊又比

人破壞左啦..算''之後第3科啦..[[普通話]]..都唔知識唔識出卷嫁..出到

錯晒...之後要我地抄反d題目lo..超咩野!! 之後考完啦..就出街市買野食

之後同牙華..張詩上左heidi屋企啦..包包佢地就反家換33先''之後上到去

食野..之後唱kk...xdd''正!!唱到2點幾到..張詩過去搵包先啦!!之後又話去

swim..但係又唔知點..李小佢地又唔去''之後3點到..過大元搵左佢地先..

之後..嘩!!超熱牙..之後我..牙華..heidi..包包..so恩..李小..腳子kIn..袁

隆..KA麟就上左救軍啦..上到去入房坐,,開行D冷氣**風扇!!正..之後BIll

sIr入左黎..之後就話睇碟啦..睇[[我要做Model]]睇到個個好眼訓,,睇到5

點幾睇晒啦..甘就係到睇牙ka麟玩ps啦..6點啦..就走lu..清場!!就落左泰樂

個球場啦玩..牙華就反左home..之後見到波子..魯皮..廖志..黃錦..賴文啦

佢地岩岩swim完..呵!之後1齊係到玩啦..哈哈..之後愈玩愈多人1齊玩啦..

哈!!之後8點幾到啦..波子..魯皮..廖志..黃錦..就走左lo..之後包包又同腳

鋒佢地係到傾計..甘就同牙華..so恩..李小..賴文..heidi玩數字球..之後

馬嬲搶球''用手玩..之後愈玩愈多人..xd''好玩好玩..but玩玩下,,佢地又要

用腳玩..=v=''我唔想對鞋難牙''哈..之後同牙華..heidi..李小..so恩坐埋1

邊..太悶了..好想打籃球''之後就同埋張詩3打3啦..我..牙華..張詩3個1對

 鬥波~~好好玩lo..>v<''不過玩到出晒水..哈哈..之後包又玩啦..之後腳子

鋒又玩..but好似佢自己1個1對甘..哈!!我就同包..李小..牙華..張詩..heidi

最初話玩10分..之後又15..最後話20啦..玩到19比4啦..好記得..哈!!之後

腳子好似痴左甘..自己1個玩晒~~[[差唔多]]哈哈!!不過最後都係我地贏左

呵!!有野飲..之後9點幾到..就去買野飲..多謝晒牙..牙哥~~xdd''之後買完

就同牙華去左大中,,之後佢陪我等車..就反家lu''反到黎..沖涼牙第1時間

今日玩到出晒水..沖完超舒服..之後玩電腦''聽朝1早7點幾就要起身啦..因

為8點幾要去拜山牙..>v<''...熱屎啦1定''' 

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 170 | »

暱稱: SO TuNg
性別: 女
國家: 香港

 
訪客留言
 
最近三個月尚無任何留言
MORE...

朋友

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930