


|
.... |
| 2006 年 4 月 6 日 星期四 | ![]() |
琴晚...10點幾唸住溫BOOk,,點知..玩信息..傾電話搞到成12點幾..之後 1訓落床...就訓著左..因為琴日去拜山..太累啦>o<''之後訓到5點半就起 左身啦!!beCAuse**約左6點半去大家樂溫book''之後呢李君兒小姐就叫我 叫佢起身啦..甘就係甘打比佢..點知無人聽-b-之後6點啦..郭子鋒先生又 係叫我叫佢起身啦..點知..又係無人聽lo..牙蘇尹麗小姐,,又係叫heidi 5點 半叫佢起身''之後heidi叫唔到甘我又係甘打比佢,,2個加埋打左10幾20次 佢都唔起身-v-''之後整野..6點3就出去啦..呢個時候''李君兒先起身-v_ 之後6點半到啦..去到大家樂..heidi就岩岩黎到''之後見到文sIR係入面食 野甘就去街市啦..打比包包...佢終於肯起身啦..但係佢竟然話做麥唔早d 叫我起身''-o-''無野講..哈!!!之後再打埋比郭9鋒啦..佢先起身啦...--'' 之後就去大家樂..儀就到左啦..之後入去買野食..差唔多食晒..之後郭9鋒 先落到黎啦..之後牙華都黎埋啦..食完野就溫書啦..之後蘇9麗同李9瑩都 黎埋''最後蘇9恩先黎..甘就溫book啦我地..佢地3個食野..8點到啦..張9 詩先至黎''==''之後等牙恩姐食埋佢既早點先至走!!甘李9兒就係ok啦..甘 就1齊反去lu''反到去..好快打鐘..溫多陣就開始..第1科[[maths]]唉..唔 識牙..唔識牙!!>o<...之後小息...第2科[[中屎]]oo地k啦..溫左條問答..我 唸都有10分既..哈哈!!之後又小息..就第3科啦..[[電腦]]測半個鐘..but做 左3個字就做晒lu''係到畫野..就12點lu..放學''之後同李9華..蘇9麗..李9 瑩1齊上[王美嫻]屋企..xd''之後食完野..就入房啦..唱k..2點到啦..之後 就話訓下教,,訓到3點半..之後heidi係出面練琴,,我地4個訓張床,,=+='' 超辛苦''之後睇[大逃殺]啦...愈睇愈眼訓''搭9啦..就忍唔住過隔離房訓 heidi都訓..之後訓到3點半..波子打黎''之後就醒左,,但係佢以經收左線. -o-..之後望下..張9詩以經上左黎..有朱古力食~~哈哈!!之後突然..有人 反黎..個個以為佢牙媽..之後勁好笑,,哈哈!!點知係佢細佬..佢細佬入到黎 都係到笑..哈..之後過大元啦..甘岩撞到ka麟..波子..腳子kIn..之後1齊 行過去啦..去到..甘我地就上救軍..佢地就搵袁隆啦..上到去..bill sIr係 到啦..之後拎晒D碟入房~~唱K!!呵..點知..郭9鋒佢地竟然上左黎,,之後KA 麟佢地3個又上左黎啦..之後D BOY係到話要玩PS''-V-''之後比佢地打到 4點11到啦..甘就到我地唱!!郭9鋒佢地走左,,甘我地唱啦!!袁隆上埋黎..之 後唱到6點清場就走人LU''Hee''好正牙覺得係救軍唱~~哈哈!!之後同heidi 過大中..佢學琴..我反屋企!!睇左陣電話..之後6點半到..就走lu''反到屋企.. 沖涼..食飯..之後牙妹個仆街電腦牙sir打黎...好唔負責任牙呢d牙sir'''收x 啦~~>o< so聽日放左學有機同牙媽1齊去搵個pk傾~~!!正9喱!!! |
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 170 | » |