


|
-o- |
| 2006 年 3 月 30 日 星期四 | ![]() |
今日..反學啦''差唔多出門口啦..張詩打黎..話係廣福..xd''之後就1齊反 學啦約左佢地係街市等''之後等啦..包皮''同李小..唔好再耐d~早餐都食 埋啦..哈..之後1路上都好開心''好搞野..同你地1齊..真係幾時都甘happy 嫁..呵呵!!反到去唔洗集會**正''之後係到做hw''好快又上堂lu,,第1堂 [普通話]到我地組出去匯報啦..>o<''唔識讀牙..之後2堂[aRt]UM..發覺 朱偉昇唔鬧人既時候..都係1個好老C黎既..哈哈!!之後小息..第4.5堂就 [ENG]啦..今日好專心牙,,無訓到教伏低都無..^O^*_之後[LUNCH]食飽 飯就落家政Room分琴日整既芝士cake啦..之後有d就放反係到放學先拎 又拎左d上去..請人吃..呵呵!!黃國盛老c...都吃左..哈!!之後係到影相''我 條邊牙,,又比人破壞了**不過算啦..甘開心>v<打左鐘''唉也''頌有1粒芝 士cake..甘岩牙霖上黎..就請左佢食啦..hehe''又上堂啦..[中屎]小測啦 又..唉**搭3完完啦..頌有1個字..之後就話落去拎eng vocab啦..神婆陪 左我落..because**佢要借中文book''之後落去拎左野先啦..打左鐘''之後 明明miss yip係我到前面行..加上佢搭li,,,照計會快詔我地..之後上到3樓 甘岩腳子行左出黎..甘就問佢借啦..之後佢反去拎..點知''miss yip係後面 黎緊..之後唔理啦..反班房''哈..笑死我同神婆..腳子頌要係咁嗌我個名話 書牙..-o-好彩miss無懷疑''頌叫我落去拎野..之後都借到本book啦..入到 班房,,成班唔知做麥係到笑..加上未入之前..聽到臭包大嗌我個名..之後問 做咩,,個個都話無野之後問啦..heidi就講左比我知..哈哈!!原來佢地唸住我1 入班房就1齊同我講[[你無撚野牙]]點知..miss同我地1齊入..哈哈!!之後派野 啦1路派..1路同反佢地講句野..傻的!!!之後做筆記..好快落堂..就[maths]啦 今堂..好精神!!yeah''之後出去做數..+v+好快放學..拎埋個cake''就反屋企 啦..>o<悶死我.......之後睇電視...哈哈哈!!!!!=='' |
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 170 | » |