


|
... |
| 2006 年 4 月 10 日 星期一 | ![]() |
今日係最後1日測驗&反埋今日放假LU*_甘呢..5點就起左身啦!!不過實在 太眼訓..所以5點半先起身!!之後6點半到啦..就去到大家樂LU**又做最早 個個啦..等左陣!!牙華..包包..HEIDI..李小先黎到,,之後入去先啦!係第1 批人牙XD''--不過佢話要搭9先有得食!!之後溫下書甘啦..食早餐''之後 KA明..KA麟..腳子..波子都黎左!!到左8點到啦.就起行反學校''反到去.. 溫下書,,好快開始考!![[西屎]8點9開始考到9點半''1D都唔識做..死得啦 今次..做左3個字就訓教LU''超好訓..訓到流埋口水添!!哈哈..之後小息'' 溫書啦..最後沖次[[EpA]10點開始考啦..哈哈!!光仔勁搞笑..做左5個字到 啦..之後係到睇篇文章*之後10點9放學lu''哈..之後留係禮堂唔肯走..最 後比[[鍾振林]鬧..之後落去等..傾下甘啦!!11點幾先走..反左屋企啦..玩 電腦''玩到12點幾..食飯,,之後1點幾就出去啦..去大超個間百街搵包包 張詩..之後買左好多野下啦..之後去反大元間日本城!!之後牙po同龜龜都 話去張詩屋企玩啦..甘就去昌運間m記搵左佢地先!!之後搞左好耐..先去 搭車出發!!出到去..佢隻dOg又發癲係到吠!!哈..之後沖入屋啦..2點幾到 啦..之後唱K啦..4點半到啦..就齊齊訓著晒..不過我訓到搭9醒左..訓唔 到..BUT個個訓晒!!>O<之後係到睇雜誌啦..之後係到睇下電視..8點幾先 起晒身!!之後食野..試到牙PO第1次煮既野..XD!!之後食龜龜煮既面啦!!好 味..XD''1路睇電視''傾計..11點幾啦..哈哈!!係到講>﹏<嚇到超驚牙!!!! 12點到啦..好彩!!鍾9明入左黎..就無晒D驚既氣氛了!!之後睇電視個D..點 幾啦..就入晒房傾計啦..打算訓教!!之後PK..次次1差唔多訓著就比鍾9明 中9我..中9完包包又中我!!-V-比佢打好鬼痛.. 下回續]]] |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 170 | » |