*. ×*° 牙s z e -"*/|
努力謙書
2006 年 9 月 6 日  星期三   晴天


開心的番學 愉快 分類: `*[_[[\\,番學記||!...

今日我係最早到呀..而牙lu就第2
我終於冇遲到啦
我地去左g02..yuki同kathy本黎想講掉位..
但係我地入左去..見到mr leung好忙
囉左個file,,係中文科長買..重有跆拳道班
咪洗指意我參加
呵,,重未搵到排球老師
之後番到學校..係開始早會到上課室之前我都見唔到男班長
以為佢冇番"
點知我番到課室佢冇喇喇唔知邊到彈左出黎"
跟住俾老師叫左起身..好多人:
因老師留黎之後..我地desk上都冇數學書同埋手book
如果我唔係同男班長傾計.我都唔洗起身喇0,0
之後小息..男班長落左去..搬報紙..哈哈
而kathy就派..我見到朗誦隊好似好眼訓咁.
就叫吓佢..點知我同aiko傾個陣..佢冇喇喇望住我
好冇柰咁同佢笑左一笑
                                          p.e堂
我地琴日以為老師叫我地冇帶..就唔洗帶
但佢地話都係帶左好d,,帶多冇壞.點知真係要換
8分鍾換3..有40個女仔係個toilet到..
等到有toilet個陣都落堂喇..
之後就就地換..我d換3技術真係好勁..好快就換完
行出黎好型,,幾令妹化"唔洗好似小學咁..把d3放落褲內面
yuki冇喇喇叫我睇我地間離個行..
係朗誦隊..佢竟然把3放落褲到..唔知點解佢會咁
有兩個係咁..一男一女"可能佢唔知
但難睇好多

之後就拉根,,發覺自己既柔軟度比之前好好多
我之前重話柔道冇用,,d同學就好似我當初學柔道咁
我真係唔想放棄柔道..我而家之所以咁好動
咁比心機去做每一樣野..都係因為柔道
因為我知道我一定有一日可以升帶
而我係柔道係好開心..我冇喇喇放棄..真係白費左心機

之後跑步..唔知點解好似跑快左咁多
..哈哈
我係陸運會一定要要比心機呀..嗯
去左lh堂..我係科長呀..卡
老師話要買file..就問我地班科長買定自己買
全班都話科長買..哈
其實我都想買..有d野做麻
男班長係個堂同我講一起放學
心諗"可惜..今日要去音樂室唔知做d乜
就笑笑吓  如果我話今日唔得..佢就會話算吧.
最尾老師係咪到同我地講番
佢就話"係喎,,咁天日先喇. "
乜佢唔係話算嫁咩,,,哈哈
如果真係既..咁佢得一個男仔..但我冇理由唔陪佢地
但如果陪佢地..就好似男女朋友咁行埋一起咁
唔知點..

放左學之後 ..要到音樂室..試音
唔係呀化
1c班試完..先話邊個唔願意既舉手
唔係應該舉左手先嫁咩-,-
其實我覺得因為如果老師話邊個想試既
人地唔舉自己都唔舉
最未老師問我地願唔願意..牙lu話專心打排隊
就舉左手喇

番到屋企...諗黎諗去都覺得應該出去買番
天日有兩堂lh..一定有好多野
雖老師話叫d人帶,.但係我覺得佢地係唔會帶
一陣又話我唔盡責
我天日要早d番去..7點半就要到學校
要話老師我買左file//.番學真係好開心1

天日要練啦啦隊呀..嗚嗚 男班長同我一個社,咁姐係一起放.一起番喇..天日問吓佢先



2006 年 9 月 5 日  星期二   晴天


男班長..放人FLT機 鬱悶 分類: `*[_[[\\,番學記||!...

今日6點9起身..但都遲到.
好彩見到佢地係到姐"如果我唔充娘.一定唔洗佢地等
但我想精神D,,嗯嗯
我地番上課室
英文堂我都算聽到..有份W.S
本身題題都識..但係就係懷疑緊
就冇寫落去..嗚嗚

我做左綜合人民科學既科長呀
本身我想做英文既..但老師話邊個英文好勁既就舉手
我自認我英文唔係好叻..只係比其他科好少少咁姐
人地同我講唔好咁自大..
哈!真係估唔到
我冇帶數學書..但要做功課
就問吓其他人,.問左朗誦隊
佢好似好怕羞咁..好似男班長咁
佢本身都係咁..但係而家就.唔知呢可
朗誦隊上次幾大聲咁發表意見..估唔到你對住女仔係咁怕羞的

跟住LUNCH..我地食大快活..KATHY話食唔哂
我地就SHARE,,其實我一個餐都唔夠食
何況半餐...不過之後我地去左惠康買左個雞蛋仔
都算飽..卡卡
我番去個陣..好似見到XX傑
我番學都見到佢..因D FD係到
我地又扮見唔到..
我真係唔知點解佢會咁..
可能真係要得番兩個佢先肯出聲喇

中文堂個老師好似見到我同男班長係到傾計
嗚嗚..唔可以同佢講野嫁
如果唔係就專心唔到嫁..
D.T堂真係吓死人
個個老C上到黎就話人
有一個人囉左幾支筆放落個口袋到..老師就話佢
我見到男班長都係,,佢都算好彩
即刻囉番個筆袋..哈哈哈
YUKI.KATHY同LU媽要同我同AIKO分開呀
嗚嗚,,個個教D.T既老師一隻眼大一隻眼細嫁
老師今日俾左功課我地,,就係要我地諗一樣可以創業既設計品
而家重諗緊呀.嗚嗚..3
都唔知發明D乜

放左學之後..男班長約左KATHY.,唔好亂諗野
只係一起去買FILES姐
但係放學之後等左好久都見唔到
我諗起佢講過朗屏幾間書局,,都去過哂搵佢
D人就係話有人問過..但始終搵唔到佢
牙LU天日叫我話男班長

咁又係既..男班長點可以咁嫁..
約左人..重放FLY機..天日問吓佢點解先
我地放學個陣見到朗誦隊..傾左幾句
佢又係好怕羞咁..哈
YUKI重同佢講88...好多人望住
朗誦隊幾咁冇柰同番佢講88

哈哈..而家要做每日一篇又有呀
重有有5篇..中英+埋就有10篇

今日番到屋企都成4點3



2006 年 9 月 4 日  星期一   晴天


期待明天 分類: `*[_[[\\,番學記||!...

琴日失眠呀,,1點幾先訓到
今日重要6點9就彈左起身..
充左個靚娘..精神左好多
但充完已經係7點半..
oh no!不是麻..我約左yuki7點8等..
個陣我重未食早餐,,拿拿林,,食完走老
可能我遲左成兩個字..yuki就走左lu
嗚嗚,,好彩最尾都搵番佢地姐..

上到課室,..老c攪完回條個d咁就同我地掉位
唔知好彩定唔好彩..
本身我係同一個三唔識7既男仔坐..
係男女坐嫁..吓死我呀..嗚嗚
我唔制呀..就行後兩個..
點知..同左個高過我大半個頭"姐係全班最高個個
老師重間左佢做男班長...老師真係有眼光
間一個係咁傾計,,重要同個男仔成個糖痴豆咁:lu媽造 佢機既..
haha..而女班長就係kathy做左喇..
老師問邊個做打手..姐係幫我地班打d功課入校網到
之後間左yuki間離既男仔."yuki係我西北咁遠
而最近既就係lu媽喇..係同男班長糖痴豆個個男仔間離..
姐係我前面..哈

老師又叫我地囉手book落寫日期..因有成半個鍾
叫我地唔好哂左佢..本身唔想囉.但aiko同lu媽都囉
我地就係次所係咁抄,,哈
係咁寫錯,,對錯格
小完息,,好快就抄完..因我小息都抄左唔少
之後寫薄名..慢慢咁同個個男班艮講野
我知道..如果我唔同佢講野..佢都唔會同我講
因男仔係咁....哈
如果唔係我地到唔知過幾多個月先有第一句,,
yuki同lu媽同埋kathy係咁望住我..

我都知佢係到諗乜..警告!!係唔會嫁
知冇..同學麻,,就當識多個男同學..同男性既朋友
原黎佢都係勤社..佢話係最屎既社
個陣我係到諗乜有分嫁咩-,-?
放學..我地唔知天日d書點帶..姐係有d唔知個本係咪個舍科目既書本
就問老師,,老師就講左好久好久..差唔多我地係最遲放學既f.1生呀
d簿真係幾重吓..姐係今日個d
老師都幫我地放左少少係學校個到
買飯番屋企..天日7點半係ok到等..
因老師叫我地早d番要放d通告
嗯..天日要早早d起身先...

卡..係小息個陣見到"xx傑"
我feel到佢有好估獨既
佢自己好呆..-,-
咁點解佢個日唔認我喎..
唔通個個男仔都係咁..一定要咁嫁咩
唉..希望天日食飯可以見到佢..
我又警告多次,,!!
我同xx傑係小學到識,,如果佢認既話
都算係fd我想睇吓佢係佢d fd面前同我d fd面前..
我地兩個會有咩反應..
-,-講起食飯..天日食乜送呀..



sze0517
暱稱: sze0517
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
永別qooza!
番黎" 終於見到熙哥哥...
行動最實際!!!
我要創造奇蹟呀!!
感情呢家野真係可有可...
文章分類
全部 (69)
)),.°*'[*是非板[''●*`'.,! (1)
*|*!◆°|!'回憶*||,,,*|] (1)
,,...]]"•﹎.無聊記,,...]]"•★' (14)
. °×﹏對"他"的感覺﹏:: +* (5)
''[]...°☆fd趣事×﹎...☆° (2)
`*[_[[\\,番學記||!]` .● (19)
`'◆][]★*】 _ "秘密 `'◆][]★*】 (3)
|■°+× 出街記→ ☆ (6)
°』╳×有感而發]]"',,,..***___ (13)
未分類 (5)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
★|!''* my photo
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 69
留言總數: 37
今日人氣: 1
累積人氣: 3712
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed