
琴日失眠呀,,1點幾先訓到
今日重要6點9就彈左起身..
充左個靚娘..精神左好多
但充完已經係7點半..
oh no!不是麻..我約左yuki7點8等..
個陣我重未食早餐,,拿拿林,,食完走老
可能我遲左成兩個字..yuki就走左lu
嗚嗚,,好彩最尾都搵番佢地姐..
上到課室,..老c攪完回條個d咁就同我地掉位
唔知好彩定唔好彩..
本身我係同一個三唔識7既男仔坐..
係男女坐嫁..吓死我呀..嗚嗚
我唔制呀..就行後兩個..
點知..同左個高過我大半個頭"姐係全班最高個個
老師重間左佢做男班長...老師真係有眼光
間一個係咁傾計,,重要同個男仔成個糖痴豆咁:lu媽造 佢機既..
haha..而女班長就係kathy做左喇..
老師問邊個做打手..姐係幫我地班打d功課入校網到
之後間左yuki間離既男仔."yuki係我西北咁遠
而最近既就係lu媽喇..係同男班長糖痴豆個個男仔間離..
姐係我前面..哈
老師又叫我地囉手book落寫日期..因有成半個鍾
叫我地唔好哂左佢..本身唔想囉.但aiko同lu媽都囉
我地就係次所係咁抄,,哈
係咁寫錯,,對錯格
小完息,,好快就抄完..因我小息都抄左唔少
之後寫薄名..慢慢咁同個個男班艮講野
我知道..如果我唔同佢講野..佢都唔會同我講
因男仔係咁....哈
如果唔係我地到唔知過幾多個月先有第一句,,
yuki同lu媽同埋kathy係咁望住我..
唉
我都知佢係到諗乜..警告!!係唔會嫁
知冇..同學麻,,就當識多個男同學..同男性既朋友
原黎佢都係勤社..佢話係最屎既社
個陣我係到諗乜有分嫁咩-,-?
放學..我地唔知天日d書點帶..姐係有d唔知個本係咪個舍科目既書本
就問老師,,老師就講左好久好久..差唔多我地係最遲放學既f.1生呀
d簿真係幾重吓..姐係今日個d
老師都幫我地放左少少係學校個到
買飯番屋企..天日7點半係ok到等..
因老師叫我地早d番要放d通告
嗯..天日要早早d起身先...
卡..係小息個陣見到"xx傑"
我feel到佢有好估獨既
佢自己好呆..-,-
咁點解佢個日唔認我喎..
唔通個個男仔都係咁..一定要咁嫁咩
唉..希望天日食飯可以見到佢..
我又警告多次,,!!
我同xx傑係小學到識,,如果佢認既話
都算係fd我想睇吓佢係佢d fd面前同我d fd面前..
我地兩個會有咩反應..
-,-講起食飯..天日食乜送呀.. |