今日我答4個陣就到左OK..KATHY係幾分鍾之後就到左LU
之後去左G02室有兩張回條囉..
唔知點解MR LEUNG好俾心機咁把39份既通告打成圓圈
我同KATHY乜都冇睇到就囉左..
之後見到男班長,,KATHY見到男班長重緊張過我
就由條走冽拉番我入去..KATHY見到張回條有個號數./..
先知道原黎係要跟號數囉..怪不得老師放得咁靚喇-,-
之後又準備走..點知KATHY又話我冇FILE
我就去囉喇..但唔人1搵黎搵去都搵去..見到4號
好似係男班嫁喎..望住佢..好似搵唔到咁既樣
跟住就幫佢囉左..我都搵到個FILE喇
俾佢喇..佢D FD都係到"牙NICK悖是
即刻聽到鬼喊聲..吓死人
之後到CP堂喇
又分開喇.之後老師教我地點入學校個個護V網喇
有埋個論壇..
重俾埋26題既電腦題我地做..
岩左15題,,^^
到ELA堂..都算係全日最精神既一堂喇
男班長俾叫左出去寫野
佢個本寫左一千08個字咁多
就囉左我個本-,-
因為ELA只要主動咁答問題就加分
男班長就+左..
我同KATH都+左呀
食飯..
唔知點解朗誦隊咩埋個書包落去食飯
-,-
係11日以黎..第一次同KATHY獨自自己食飯
YUKI就同AIKO食麥當當
YUKI..你唔驚爆豆呀
不過你都好似好久冇食LU
一次半次應該唔驚既
我地去左東X小學間離個個公園到食
番到學校先係答半..重有成半個鍾
但都見到牙NICK係到..飲水
原黎佢啦啦隊要..即買即飲
之飲到佢肚張都飲唔到一半..
之後有一支重未開..我問佢..你飲水飽唔飽
佢話飽..我就話有情飲水飽..唔好飲咁多喇
但佢都係唔明..KATHY就同佢講俾個支佢飲得唔得
牙NICK先知我咁問佢,,咁好死 原黎係想要佢支水
飲左半個鍾差唔多飲完
上英文堂呀,.都可悶吓
唔知點解,,係論壇D人又係咁講
我就狂係到抄NOTE..理得佢咁多
唔知點解愈聽書..愈急既..就黎拉咁
諗番起岩岩飲左成600ML:既水
嗚,.好急呀.
牙NICK知道,,佢都話好急
佢話不如一起舉手去TOILET好冇.?
我覺得唔係咁好//因中學唔俾去..如果上堂話去又係到問長問短
即刻就聽到一個女仔舉手話去TOILET俾老師係到話
牙NICK先唔舉..個個女仔原黎係KATHY
上完堂..牙NICK問老師,,老師好冇柰咁俾佢去.
我真係頂唔順..就叫老師
一分鍾後..成隻腳軟哂..真係唔知係咪自己
引左成兩堂..姐係個半鍾
上左MATHS堂....都係教番小學D野喇
信社同埋儉社都要練啦啦隊
而AIKO要同佢個FD一起放...我只好自己放喇
好涼呀..呢輪淙左
買左次維他水先係兩蚊..行到一半先記得我琴日先買完..
不過我買一支都要五個半咁解姐麻..
激死我呀..做功課..好多野做
不過而乜都做哂喇..
彈琴,,食飯,,到9點所有野先DONE
中學生活話就話好FREE,,但我覺得都唔係丫
有少少辛苦既..但我一諗到今年既考試.要囉好成績
就唔敢鬆懈..嗯嗯
我諗起我條頸根..我想快D完成佢呀
之後再正番番學既頸根,,要深蓋色嫁麻
同我呢一輪都想正番祰冷冇..好靚
但我自己又唔識..
想買本書慢慢研究..但得番三個月..夠時間嗎?=.=
|