*. ×*° 牙s z e -"*/|
努力謙書
2006 年 9 月 15 日  星期五   晴天


好累呀 分類: `*[_[[\\,番學記||!...

今日準備番學個陣..個書包練冇喇喇爆開左..
本黎以為拉番好就冇事  點知,,
係咁爆,,就用鈄咩袋 冇計喇
不過係新既鈄咩袋 用黎番學個個
睇黎我由今日開始都要用佢喇,,卡
因為我要換書包..攪到我遲左
去到個陣見到yuki同kathy企係門口係到傾計
原黎kathy重未搵書..一路行一路溫
我乜都有帶..整係唔記得帶圖書..就問其他人有冇
x明明話冇..跟住俾左報paper我..愈睇愈得意嫁姐佢
點知老師話唔準睇報paper 好冇柰咁企左15分鍾
同男班長一起睇佢個本好感人.. "我還有一隻腳"
胡玉華唔知點解係咁搵黎搵去.唔知係到搵乜
後考俾mr leung發現左原黎佢冇帶圖書..係到扮哂野
俾老師話..話完牙nick冇喇喇起埋身
原黎佢都冇..哈 翜地好似企成堂
到ela堂喇
唉..又要默書 個borad字寫成broad
錯左lu
下個星期一又要默 重難好多tim呀
小息個陣 朗誦隊叫我幫佢買飯 俾左20蚊我
話本身係18蚊.2蚊可以俾我去買益力多
本身我都想 不過諗起佢牙媽 都係唔好意思
何況佢又唔係我邊個 只係同學
囉左佢d錢 始終唔係咁好既
放lunch喇 我去買飯個陣 真係雞手鴨腳
呢到囉個 個到囉個 跟住諗住去間離喇
yuki又唔知點解冇喇喇成隻鬼咁係我後面彈出黎
姐係冇人擺位..凱瑜好似當我唔係到咁
唔知點解佢會咁
我同kathy番去先 我竟然見到酸林傑
自從上一次佢唔認我 都冇講過野同say hi喇.
而家見到佢唔知做咩好 我唔認佢 佢又唔認我
攪到大家都係咁陌生咁
-,-食飯個陣 諗住\搵番朗誦隊俾番盒飯佢喇
但係搵黎都搵唔到佢 kathy話等佢見到我地就會過黎囉嫁喇.
之後唔知幾多分鍾 朗誦隊就行番過黎
凱瑜日日食飯都講野
今日就整係得我同yuki成個瘋婆咁講野
發覺佢地真係唔講野 我同yuki勁冇柰
之後就同kathy番左課室
我俾番2蚊佢 佢話唔洗買野飲咩
我最憎用男仔錢 好似冇左男仔就唔得咁
so我2蚊都俾番佢喇
個牙nick都唔知係咪係到玩野 囉左2蚊走
我咪叫佢俾番我囉=.=
唉 之後朗誦隊一路講野一路講粗口
講到一半我見到佢佢就蓋住個口 哈
笑死人 !!
個陣時朗誦隊坐其他人既位到 我就唔小心衝向前面
朗誦隊就向我呢面衝過黎
差d 佢即刻蓋住佢個口話佢唔係d咁既人
佢有冇病 00
講起有冇病 個個胡玉華真係笑死人
簡直係機 佢行樓梯 係一步步咁行嫁
重要囉住冷3成個女仔咁
一路行 兩隻手成隻雞咁fly黎fly去
而家見到佢 唔知點解我好驚係咁叫
而朗誦隊坐佢間離
有時見到佢一d好雞既動作 都蓋住個口係到笑
不過我懷疑佢都係機
佢好似好想抱住胡玉華咁 重要整佢d肥玉
好得人驚呀
我遠睇朗誦隊哄完一個女仔就哄一個女仔
哄到個個女仔都係到笑
真係賤格
但係諗落又有少少似我喎
我唔係話我賤格 只係講如果我覺得佢係
咁人地都會覺得我係花心
因我又同男班長講野
算係最唔會俾詨會既一個
牙nick就有時玩吓..唔夠佢同牙lu咁襯
呵呵
而朗誦隊 就有d行為比較親密
但係佢對邊個都係咁  可能佢慣左掛
唉 但係人地就唔係咁睇呢
我諗我同d男仔都要有少少距離先得
但我唔鍾意太遠
跟住又練喇喇隊lu
個leder又話想ein
唔想輸俾忠社 姐係"熱門"
因佢地既leler係中4 好似第一年帶既
我諗姐 而我地既leder就帶左3年都冇win過
我地練得好細聲 佢叫我地大聲d我地都係咁
佢好失望咁走左
其實我真係好想win 唔係因為咩
只係因為我地哂咁多時間出黎練,,哂左做功課既時間
如果好似當玩玩吓 就等於哂時間 so win就係唯一的選擇
跟住冇喇喇落rain 就整啦啦球喇
d leder叫我再整過
因好多都未蔬 唔夠柔

放左學 打俾姐姐"問佢番唔番柔道
佢話唔番..之後毫番屋企換3番柔道
竟然見到miss wong 我的p e 老師
我叫佢..佢去排球場點波..問我做乜
我話學柔道..佢就wo..唔敢相信咁
咁又係既..如果我係佢..我都係唔係好信
不過我講埋個帶俾佢聽佢一定會信-,-

入到去..得俞+c兄..吓死我
跟住黎左兩個藍色抱既人..姐係得我地4個
唔係呀..姐係我自己練
過左唔知幾久.就見到啡帶喇
成個人鬆哂 唔洗自己練
之後藍帶重同埋佢十年都唔番一次既fd黎
俞+c兄同藍帶個頭識得one two three
睇得出佢地好累
諗番起..先知星期日佢地要比賽
我俾啡帶係咁落..落到我落佢個陣冇哂力
嗚..天日又要晨咁旱起身整喇喇 球
而家好累唔想整
重未做每日一篇呀
等我去充娘先 都係唔好..同俞+c兄傾番幾句再充



2006 年 9 月 13 日  星期三   晴天


同牙nick 朗誦隊 kathy 4人食飯 愉快 分類: '' []...°☆fd趣...

今日好快就同kathy番學..落rain呀
之後kathy問我有冇帶書..我話冇
再問我有冇帶成長圖 我又話冇
我個陣真係唔知點..如果個個都帶..得我一個冇帶
咪全場足目..kathy就即刻叫我番屋企都趕到
我就即刻跑番去..唔知點解好想暈
就黎暈咁..好得人驚.好彩都冇暈到
呢輪成日都係咁.想暈.暈到企唔穩
番番學校個陣..見到姐姐"xx文家姐
我從遠方都覺得係佢.冇一個人會生得咁似既
叫佢..真係佢呀
姐係上次係大快活個個都係佢喇..-,-
跟住都打 鍾lu..
小息個陣kathy話不如同朗誦隊講番野
其實我同kathy都有同感..
佢琴日同我地講野
我地都冇理佢..真係幾冇禮貌
跟住就行去朗誦隊前..約佢一起食午餐..
佢本身唔肯..不過我話牙nick係到佢話好
上家政堂..個老師都幾嚴吓..
一堂係到話我..其實我都估到佢以為我講大話..
算,,點知我地上堂個陣愈落愈大
重起左紅rain..mr leung之前都有講過下午有可能唔洗番
但唔知點解小學唔洗番真係開心到fly起
但如果而家聽到唔洗就唔係咁想
點知..校方即刻開咪話..繼續上堂
yeah..因為我地s1.2係分開
lunch個陣就散左
同aiko一起買..我有少少掃興..
琴日又冇同牙nick食..今日又冇
唉..點知係買車仔noodles個到見到yuki佢地
叫左幾牙百次都唔應.,.,佢話牙nick又走左
跟住我地一起行番學校到食..唔個女仔一起行/
真係陣容龍大哦..
點知見到牙nick同朗誦係到食飯..唔敢望住我地
因冇位..我同kathy一起坐
唔知點解可瑜佢拉住kathy話唔好係到坐
可能佢係男仔關係怪..之後佢地去左搵位坐
叫埋kathy 同我但我話唔想行..因個陣食到一半
我最憎食飯行黎行去..就ball住 kathy
kathy就留下..yuki佢地始終冇同我地一起
姐係4個人一起食飯
牙nick係咁弔kathy笑..攪到佢想食野都食唔到
我話開唔到隻喊蛋..牙nick就用隻手1大大力咁按落去
之後朗誦隊重要由高空掉落desk..
oh 我隻蛋唔洗要喇..之後牙nick\又囉我支飲管黎飲
"我重未飲
姐係我冇飲管飲..我叫佢囉彼支俾我佢又唔肯喎..真係衰
之後叫朗誦隊喇..朗誦隊大大聲咁同講係咪要佢囉..我話係
佢話唔囉..但一分鍾都唔夠..我就可以用飲管飲喇 卡
兩個男仔都係口不對心..呢頭話唔幫我囉..個頭就囉..
不過呢d可能先算係男仔..但係..
係男仔都會講粗口..朗誦隊一路食飯一路講..
真係頂佢唔順..,

之後做數..有成20幾題,,
嗚  真煩
天日p e堂..我真係唔想落rain
yuki今日問我係咪唔番lsts.,.佢都問左我好多次
我覺得佢好想番..就話..陪佢番一陣咁多
唉..yuki 我知你點解咁想番既
放心喇..我明嫁喇

 



2006 年 9 月 11 日  星期一   晴天


不可以鬆懈 分類: `*[_[[\\,番學記||!...

今日我答4個陣就到左OK..KATHY係幾分鍾之後就到左LU
之後去左G02室有兩張回條囉..
唔知點解MR LEUNG好俾心機咁把39份既通告打成圓圈
我同KATHY乜都冇睇到就囉左..
之後見到男班長,,KATHY見到男班長重緊張過我
就由條走冽拉番我入去..KATHY見到張回條有個號數./..
先知道原黎係要跟號數囉..怪不得老師放得咁靚喇-,-
之後又準備走..點知KATHY又話我冇FILE
我就去囉喇..但唔人1搵黎搵去都搵去..見到4號
好似係男班嫁喎..望住佢..好似搵唔到咁既樣
跟住就幫佢囉左..我都搵到個FILE喇
俾佢喇..佢D FD都係到"牙NICK悖是
即刻聽到鬼喊聲..吓死人

之後到CP堂喇
又分開喇.之後老師教我地點入學校個個護V網喇
有埋個論壇..
重俾埋26題既電腦題我地做..
岩左15題,,^^

到ELA堂..都算係全日最精神既一堂喇
男班長俾叫左出去寫野
佢個本寫左一千08個字咁多
就囉左我個本-,-
因為ELA只要主動咁答問題就加分
男班長就+左..
我同KATH都+左呀
食飯..
唔知點解朗誦隊咩埋個書包落去食飯
-,-
係11日以黎..第一次同KATHY獨自自己食飯
YUKI就同AIKO食麥當當
YUKI..你唔驚爆豆呀
不過你都好似好久冇食LU
一次半次應該唔驚既
我地去左東X小學間離個個公園到食
番到學校先係答半..重有成半個鍾
但都見到牙NICK係到..飲水
原黎佢啦啦隊要..即買即飲
之飲到佢肚張都飲唔到一半..
之後有一支重未開..我問佢..你飲水飽唔飽
佢話飽..我就話有情飲水飽..唔好飲咁多喇
但佢都係唔明..KATHY就同佢講俾個支佢飲得唔得
牙NICK先知我咁問佢,,咁好死 原黎係想要佢支水
飲左半個鍾差唔多飲完
上英文堂呀,.都可悶吓
唔知點解,,係論壇D人又係咁講
我就狂係到抄NOTE..理得佢咁多
唔知點解愈聽書..愈急既..就黎拉咁
諗番起岩岩飲左成600ML:既水
嗚,.好急呀.
牙NICK知道,,佢都話好急
佢話不如一起舉手去TOILET好冇.?
我覺得唔係咁好//因中學唔俾去..如果上堂話去又係到問長問短
即刻就聽到一個女仔舉手話去TOILET俾老師係到話
牙NICK先唔舉..個個女仔原黎係KATHY
上完堂..牙NICK問老師,,老師好冇柰咁俾佢去.
我真係頂唔順..就叫老師
一分鍾後..成隻腳軟哂..真係唔知係咪自己
引左成兩堂..姐係個半鍾

上左MATHS堂....都係教番小學D野喇
信社同埋儉社都要練啦啦隊
而AIKO要同佢個FD一起放...我只好自己放喇
好涼呀..呢輪淙左
買左次維他水先係兩蚊..行到一半先記得我琴日先買完..
不過我買一支都要五個半咁解姐麻..
激死我呀..做功課..好多野做
不過而乜都做哂喇..
彈琴,,食飯,,到9點所有野先DONE

中學生活話就話好FREE,,但我覺得都唔係丫
有少少辛苦既..但我一諗到今年既考試.要囉好成績
就唔敢鬆懈..嗯嗯

我諗起我條頸根..我想快D完成佢呀
之後再正番番學既頸根,,要深蓋色嫁麻
同我呢一輪都想正番祰冷冇..好靚
但我自己又唔識..
想買本書慢慢研究..但得番三個月..夠時間嗎?=.=



sze0517
暱稱: sze0517
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
永別qooza!
番黎" 終於見到熙哥哥...
行動最實際!!!
我要創造奇蹟呀!!
感情呢家野真係可有可...
文章分類
全部 (69)
)),.°*'[*是非板[''●*`'.,! (1)
*|*!◆°|!'回憶*||,,,*|] (1)
,,...]]"•﹎.無聊記,,...]]"•★' (14)
. °×﹏對"他"的感覺﹏:: +* (5)
''[]...°☆fd趣事×﹎...☆° (2)
`*[_[[\\,番學記||!]` .● (19)
`'◆][]★*】 _ "秘密 `'◆][]★*】 (3)
|■°+× 出街記→ ☆ (6)
°』╳×有感而發]]"',,,..***___ (13)
未分類 (5)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
★|!''* my photo
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 69
留言總數: 37
今日人氣: 5
累積人氣: 3700
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed