*. ×*° 牙s z e -"*/|
努力謙書
2006 年 9 月 18 日  星期一   晴天


練跑 努力 開心 分類: `*[_[[\\,番學記||!...

今日7點1先起身  真係
跟住牙aunt重要打黎叫我俾信封佢
攪攪吓..答9先去到  遲左一個字
kathy話我遲到  要罰就係打俾朗誦隊問佢去唔去swim
唉  我諗佢都係唔會去嫁喇
so我死都唔打俾佢呀
番到去g02  見到個位朗誦隊先生 好似扮見唔到咁00
理得佢..跟住ld堂 突然諗d野開始有少少擔心
真係好驚  好驚,,以後都見唔到 跟住冇理精神咁上堂
老師叫我望東我就去左望西 係咁打喊老"咁岩琴日夜晚又swim完
朗誦隊都係咁  連kathy叫我我都唔想認  我諗得好入神 卡 卡><
牙n*ick見到我平時同今日簡直係兩個人
就問我係咪唔開心.. 我都好久冇聽過人地咁問我喇3
如果某某見到我咁..仍 會咁問我嗎??
我今日上堂簡直係十年如一天 終於等到lunch喇
kathy 同yuki由後門走..我去牙aunt屋企食..
冇理到佢地..就係前梯到行
見到朗誦隊 得佢一個 就叫佢
一路行一路傾..如果uki同kathy見到我同朗誦隊一起行
又亂諗野嫁喇..好彩佢地見唔到姐
之後佢個fd冇喇叮 彈左出黎..好冇柰咁行第二條路
個朗誦隊重唔放過我..問我去邊
去牙aunt個到食 好餓 1個字唔洗食哂 重要tim飯
卡  休息一陣就走lu
走前就俾左20雞牙aunt 算喇  多左都要俾佢的  嗯嗯
我係咪好好人呢"係呀 卡卡
番到課室 都成1點9lu
同kathy佢地傾計 朗誦隊以為我地講緊佢..成支塗過液掉落我隻腳
yuki見到係到話佢..不過係我都騮喇
人地又唔係話緊佢..唉.真煩
唔知點解去完牙aunt個到食左之後
心情好好多lu
唔記得左講tim ad個陣呀
個個老c真係好多口水呀
講成堂半 先俾我做野喎
成堂都想訓咁制  牙nick俾人記警告
yuki同我講..牙nick係咁聊佢 講野 不過我都覺得好煩
而家上堂佢聊牙lu講野 牙lu都少理左喇
理太多..遲D佢係咁煩你個陣就死
 
MATH測呀
睇落去一張PAPER 本黎以1為好簡單 點知愈計愈煩
計黎計去都計唔到
最尾4個陣 MR LEUNG 造得番三分鍾
唔理個題數 計第二題先
唉..MR LEUNG問我地邊個覺得自己唔合格
半班多都舉哂手..我都幾驚
我起碼有兩題冇做
4題錯梗
個到有20題到.死喇
要補課喇 嗚嗚
  
天日朝早去練跑步先 後日係陸運會呀
KATHY都去左練跑,如果而家重唔練既
我驚我一下子就跑 會唔得
 
努力呀.詩
卡卡



2006 年 9 月 17 日  星期日   晴天


swim 分類: |■°+× 出街記→ ☆

今日10點幾起左身 做功課
之後做家務  唔想練琴住 就去牙aunt個到食飯喇
去佢個到 真係冇個好 去一次 我個銀包冇左80蚊
不過可以係佢到食五日 有20蚊落袋
唔洗出去食  我呢輪出去食 塊面d豆爆哂 唉
總於有得食住家飯喇 卡卡
跟住番到屋企都成6點
我認成左細佬要去元朗swim
跟住都冇練琴  天日要練番
本身去我地屋企間離個個巴士站
但係等左好久都冇車 就去ok個到等車喇
走左k66 牙威就話如果k73黎既就答k73"姐係去天水圍個個swimming pool
跟住我心諗 如果兩間都一起黎  咁點呢
點知唔知幾多分鍾之後 k66同埋k73都一起黎
我把口真係靈 最未我地都係間k66 去元朗到swim
牙威重有13日先生日  姐係重未囉到身分證同埋夠11age
而且佢次次都係叫人帶佢入去..今次就遲左成三個字
+上天日又要番學..有既都入哂去喇
個到d人就唔俾牙威入去 我只好入去搵人陪牙威
之後個到既人係到問長問短 攪到牙威入女toilet
笑死我  出到黎 見唔到牙威 就自己swim住先喇
swim一陣又上番黎
見到牙威喇 同時見到一個好熟口面既男仔
個眼神好似見過咁 " 朗誦隊
真係估唔到佢會係到swim 佢重問我牙威係咪我細佬
朗誦隊真係朗誦隊..講野個陣成個swimming都聽到哂
大聲講大聲笑 -,-
重見到佢家姐 "不過而家都唔記得佢家姐個樣lu
唉 人地swim 我就drink 不過比之前好好多
都swim到少少喇 牙威竟然夠膽到深池去swim
我都好貪玩 一起去左  當然要扶嫁喇
鋅係幾深吓//我冇聊得制 沉落去睇吓幾高..都有170
我都點到地 卡卡
跟住番罞第一個池  已經唔見左佢lu
如果我見到既唔係朗誦隊而係某人  我一定會主動去叫佢同埋同佢傾計
但可惜我知係唔會係到見到丫
唔緊要喇  我知道重有一日會見到既 

今日我決定左唔學柔道
因為我想高d 而打柔道就係唔會高既
諗左兩日..唔學就學
而捨唔捨得..就一定唔捨得嫁喇
有人問我..你會後悔嗎?
我正係知道..決定左既野唔可以改
要向住個個方向進發 唔應該理咁多野

我重未改暑期作業呀..不過都係幾題姐..天日做番先..

 



我地叫到we嘩嘩”點都唔會怕聲沙 分類: `*[_[[\\,番學記||!...

          今 日 係 啦 啦 隊 既 大 日 子.,
本身就係8點2就要去ok等kitying同yuki
但係因為我要去洗頭..遲成2個字先去到
點知去到ok都唔知左人
原黎佢地去左lsts
見到kitying 一秒之後yuki叫我番lkt-,-
唔係呀化 咁快就要要
嗚嗚 kitying好冇柰咁睇住我地走
係藍球場見到牙卓..入左去睇吓佢地
重見到謝生
好似扮唔到我咁:yuki一見到佢就火爆
原黎佢同謝生都有少少故事 但我係唔會話俾你地聽嫁
卡卡,,個陣都幾熱吓
唔算陰 但係唔知點解我見到某人係到打藍球
我地練啦啦隊真係幾落力
聽到忠社係到大叫喎
aiko話好憎忠社 因佢d口號抄信社
就叫我地大聲d
我地係咁大叫 忠社望過黎 呵呵
因我地想win忠社
就好大聲 個lelder話出去rain天操場練
個把聲比起我地第一次練既 真係相差好遠
 姐係話我地真係進步左好多
就連遠方既三樓都聽到
個個麥嘉明番黎真係好似托咁..整係企係到
我地大大聲咁叫
佢就企係到乜都唔講
佢冇野呀 好心佢喇
唔叫就唔好番喇
唉 d lelder叫佢叫又唔肯.. 不過佢今日都喊左都有兩次
食午餐 同kaathy yuki一起食
aiko就同佢個fd食 本身我地灼大快活食
但係佢地又話唔好kathy就話不如去m記
"因我地係m記見到牙nick
yuki就即去m記
但係我地又傾左一陣
 kathy話食m記算喇
不過我唔想食..如果唔係我個頭真係會爆炸
最尾我食左個格仔餅做lunch唔知點解我會飽-,-
食完飯練真係大聲過人
最尾3點8就放..係4個社最早放既一個
因lelder個陣都聽到我地把聲吵左
我而家把聲都係咁
要食多d貴凌高先得 如果唔係真係叫唔到
呢一個星期既心機乜都冇嫁喇



sze0517
暱稱: sze0517
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
永別qooza!
番黎" 終於見到熙哥哥...
行動最實際!!!
我要創造奇蹟呀!!
感情呢家野真係可有可...
文章分類
全部 (69)
)),.°*'[*是非板[''●*`'.,! (1)
*|*!◆°|!'回憶*||,,,*|] (1)
,,...]]"•﹎.無聊記,,...]]"•★' (14)
. °×﹏對"他"的感覺﹏:: +* (5)
''[]...°☆fd趣事×﹎...☆° (2)
`*[_[[\\,番學記||!]` .● (19)
`'◆][]★*】 _ "秘密 `'◆][]★*】 (3)
|■°+× 出街記→ ☆ (6)
°』╳×有感而發]]"',,,..***___ (13)
未分類 (5)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
★|!''* my photo
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 69
留言總數: 37
今日人氣: 1
累積人氣: 3696
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed