今日10點幾起左身 做功課
之後做家務 唔想練琴住 就去牙aunt個到食飯喇
去佢個到 真係冇個好 去一次 我個銀包冇左80蚊
不過可以係佢到食五日 有20蚊落袋
唔洗出去食 我呢輪出去食 塊面d豆爆哂 唉
總於有得食住家飯喇 卡卡
跟住番到屋企都成6點
我認成左細佬要去元朗swim
跟住都冇練琴 天日要練番
本身去我地屋企間離個個巴士站
但係等左好久都冇車 就去ok個到等車喇
走左k66 牙威就話如果k73黎既就答k73"姐係去天水圍個個swimming pool
跟住我心諗 如果兩間都一起黎 咁點呢
點知唔知幾多分鍾之後 k66同埋k73都一起黎
我把口真係靈 最未我地都係間k66 去元朗到swim
牙威重有13日先生日 姐係重未囉到身分證同埋夠11age
而且佢次次都係叫人帶佢入去..今次就遲左成三個字
+上天日又要番學..有既都入哂去喇
個到d人就唔俾牙威入去 我只好入去搵人陪牙威
之後個到既人係到問長問短 攪到牙威入女toilet
笑死我 出到黎 見唔到牙威 就自己swim住先喇
swim一陣又上番黎
見到牙威喇 同時見到一個好熟口面既男仔
個眼神好似見過咁 " 朗誦隊
真係估唔到佢會係到swim 佢重問我牙威係咪我細佬
朗誦隊真係朗誦隊..講野個陣成個swimming都聽到哂
大聲講大聲笑 -,-
重見到佢家姐 "不過而家都唔記得佢家姐個樣lu
唉 人地swim 我就drink 不過比之前好好多
都swim到少少喇 牙威竟然夠膽到深池去swim
我都好貪玩 一起去左 當然要扶嫁喇
鋅係幾深吓//我冇聊得制 沉落去睇吓幾高..都有170
我都點到地 卡卡
跟住番罞第一個池 已經唔見左佢lu
如果我見到既唔係朗誦隊而係某人 我一定會主動去叫佢同埋同佢傾計
但可惜我知係唔會係到見到丫
唔緊要喇 我知道重有一日會見到既
今日我決定左唔學柔道
因為我想高d 而打柔道就係唔會高既
諗左兩日..唔學就學
而捨唔捨得..就一定唔捨得嫁喇
有人問我..你會後悔嗎?
我正係知道..決定左既野唔可以改
要向住個個方向進發 唔應該理咁多野
我重未改暑期作業呀..不過都係幾題姐..天日做番先..
|