今日6點起身..去左跑步 因後日就係運動會喇
隻狗係到阻住哂-,- 跑完都6點半 冇食到早餐
因牙aunt叫我去佢個到食早餐,,就囉盒milk走
廢事番黎..盒MILK又去左牙威個肚到
去牙AUNT個到 食左三塊蛋治..真係好正呀
飲左杯朱古力奶 就同姐姐一起番LU
係OK等左一陣 就見到KATHY同埋佢個妹..重有可瑜
送左佢牙妹番學..就去G02 LU
就見到佢地係咁囉數學暑期作業 我一早改完..想俾番老師
點知老師話天日先好交俾佢-,-
到中文堂..係到聽書
就黎訓教咁制
唔係悶到訓 係累到訓..呢幾日都係咁-,-
CH 個老師係咁講講到我地笑
但其實唔係好好笑,,男班長就係咁問我有乜好笑
小息..同yuki佢地傾吓計..佢就大大聲咁講
"唔知邊個星期日swim見到邊個呢呵"
朗誦隊係我後面 yuki就大大聲講
始終唔係咁好嫁麻..不過算喇
中學唔係話你同邊個就同邊個嫁喇
嗯嗯 cp 以為係第二個老師教..畎有分兩堂
但係點知都係個個"女王的教室
我重要冇帶筆記呀..死喇 呢次俾佢話死喇
點知老師冇乜點話我..重俾左份note我tim
後未我覺得佢都唔係咁惡嫁姐
有講有笑
lunch 個陣yuki唔知點解話唔同我地食..-,-
kathy又搵唔到可瑜
最尾同aiko而aiko就同雷小姐一起食
如果係我 我一定唔會去..3
留意呀..我係唔會去m記呀 我塊面愈黎愈多喇
後日重係陸運會tim 再食 俾人話低死嫁喇-,-
食完 番去lu
math堂..學正負數
其他學校都教左..但係得lsts重未教,,
可想言之lsts係幾咁勁丫
之後我同張可欣決定番係到做哂d功課先走
見到儉社係到練
個lelder係咁叫大聲大聲
但係後日就陸運會..忠社同勤社d leler都叫我地做動作先
唉..一陣去織條頸根先
我發覺朗誦隊真係又無姑但係又好似專得要介入我同班fd既友誼到
點解次次都係咁
|