*. ×*° 牙s z e -"*/|
努力謙書
2006 年 9 月 22 日  星期五   晴天


要懂得自我安慰 自我故麗 愉快 分類: °』╳×有感而發]]"...

又打日記lu
今日真係代表我成長的一天呀"
我唔係想話d乜 只係覺得我係不需要別人的附和
都能夠走出第一步
10點幾就係最尾的評分,,琴日第二次評個陣我要去比賽
就冇去到啦啦隊..人地話番比我聽好細聲
失望呀  唔緊要..第三次再努力
朱麗葉把聲今日一番黎就沙左
佢叫1.2.3個陣真係走哂音
我地真係好最大聲既氣去叫
係唔知點解我地上面個d哥哥姐姐叫得好似工重就咁
信社都係咁-,-好難聽
不過認真大聲呢"今次真係盡左力
評完分就落去跑4x100社際
有少少緊張 我一旱就想將d銀包俾人
但係又唔知俾邊個 諗住俾個lelder 個lelder話係跟住我地跑既
都幫唔到我 叫我俾男仔囉
突然諗起朗誦隊都有係到 跑信社"男的
之後行過去..好似見到訐文浩 同埋李展鴻"真係估唔到佢地會識
見到我將d銀包俾佢..又係到鬼叫
真係好煩,,最尾唔知點解朗誦隊將我既銀包俾左一個唔知乜水既人.
不過我都唔係想俾邊個囉住..只係想跑個陣跑快d
搵個人幫我囉住
本身我跑第一棒 之後佢又又同我掉闈換左第三
之後社友話未試過 驚得制 又變番跑第四棒
攪到人地都有少少緊張tim
f.1既都跑得唔慢 到我lu
第三棒既社友竟然跌棒 攪到我要執番起佢再跑
但可惜全部人都就黎到終點 我點追都追唔到
好失望 好失望
係呢個時侯 突然聽到有人叫我個名
原黎係牙文家姐"原黎佢係忠社嫁
佢問我係咪囉金獎 聽到個金 真係就黎喊埋出黎
之後佢同我講88 我都只係搖手 因我d眼水出緊黎
唔想俾佢見到 之後都係自我安慰喇
因有d野唔係次次都會有人黎安慰
要學識自我安慰 自我故"黎"丫麻
4x100既班際 我地想再參加都唔得
kathy話上次俾個張報名paper老c
老c都話唔收  而家冇計喇
8條跑道得一氣空左出黎 \唔洗講
就係1b喇
我地睇吓其他人跑成點
真係吓死人  跑得勁快
如果我地落去真係終死
唔緊要喇  呢一年我地練跑快d 陸運會個陣就大展決威
卡卡 食午餐個陣 比琴日個餐好少少
有好多社友食左一半 太飽
掉左落垃圾筒 唉  唔知點解我兩日都食哂呀
哈哈 根住我地有一個社友有相機
我就叫佢幫我地影相,,同左一個社友同埋李詠妍一起影
我好鍾意d相  影得幾令
重同朗誦隊影左一張二人照 個張相都暘得唔錯
我俾左我msn個個社友
但係而家佢都冇add我 我好驚佢唔得左我
好驚  如果唔係 今日個三張令相就冇左嫁喇 嗚3
唔係就死嫁喇
最尾竟然係忠社win左喇
真係點都估唔到會係佢地win左囉
講真..四個社叫得最細聲係佢地 一定係造馬喇
不過我地都好似囉左2個獎..一個係外表設計 一個就唔知乜
我今日過得真係開心呀 好開心
本黎唔番柔道既 不過重有一個鍾休息
好累 真係好累 放左學見到c兄 "b"
傾左幾句 我望佢個校章 扮唔知咁問佢讀邊間
佢問番我係咪識人  係咪lsts
之後佢就話識佢..佢話"哦..我知 傻傻地嫁麻
笑死我 如果yuki係現場真係會好心涼
連c兄都話佢傻傻地 但係v兄唔可以同個個傻傻地一起嫁 
如果唔係v兄遲早都會變氧呀  哈 講笑姐
我真係傻喇而家 打左咁多



2006 年 9 月 21 日  星期四   晴天


只要比琴日進步 盡了力 成績是其次 鬱悶 分類: °』╳×有感而發]]"...

好累呀,,去完個個陸運會
好累  真係唔想打咁多
講吓今日D威水野先喇
100米第一名
YUKI第二..其實我今次真係好慢
都囉到第一.."個陣我都知道我入唔到決賽嫁喇
因我真係跑得好慢好慢..卡卡卡3
始終係我地LSTS囉番..其他人都唔知咩扣造
都跳遠 KATHY同YUKI唔識跳 係到話如果唔係我 都唔會攪到而家咁
好似唔係好關我既事 陪我 ??-,-
不過佢地都係志在參與嫁姐
D女仔跳既時侯好似行路咁
真係好想即場係到笑 之後老C叫我地睇吓我地個名有冇打交X
如果有就走得..我三次都有度  已經好開心嫁喇
見到男班長係對..都見到牙LU岩巳識既FD
男班長好西利呀.-=,- 跳到4.12 不過過介
而牙LU識個個就 ...好勁 真係好勁
最高紀錄好似係4.3  唔記得左
不過真係幾勁 聽人地講"佢之前係學界"跳遠
怪不得呢
決賽跳個次失左一次手
拉唔番 囉左第7
其實算好好嫁喇  "自我安慰中..卡2
人地幾多個想入決賽都入唔到
而我跳左一年 都有第7唔錯唔錯
講真 我幾FULL今次既成績
因比上年進步
盡力就行了

MR LEUNG又要我地去影相
上次都唔知係咪影相..男女分開哂
攪到好似男女校咁 梗係大家一起影先係同一班嫁麻
YUKI係咁話MR LEUNG做咩唔一起影-,-
可能MR LEUNG 係心中聽到YUKI既說話 今次就係一起影
我同KATHY一起做DKAT子動作..重整牙NICK 個頭TIM
影成4.5張..我好記得最尾個張我指住朗誦隊..好KAI
好想快D睇番D相..唔知MR LEUNG幾時俾我地睇呢
最好就係曬1黎俾我地每人一張喇
會好睇D嫁

天日又要陸運會 而家真係好累
隻腳跑到好痛 我驚天日冇力去柔道呀
帶埋隻袍去睇吓點先再決定吧
希望我天日可以去跑班際喇



2006 年 9 月 19 日  星期二   晴天


點解你次次都要介入我同我既fd之間丫 分類: `*[_[[\\,番學記||!...

今日6點起身..去左跑步 因後日就係運動會喇
隻狗係到阻住哂-,- 跑完都6點半 冇食到早餐
因牙aunt叫我去佢個到食早餐,,就囉盒milk走
廢事番黎..盒MILK又去左牙威個肚到
去牙AUNT個到 食左三塊蛋治..真係好正呀
飲左杯朱古力奶 就同姐姐一起番LU
係OK等左一陣 就見到KATHY同埋佢個妹..重有可瑜
送左佢牙妹番學..就去G02 LU
就見到佢地係咁囉數學暑期作業 我一早改完..想俾番老師
點知老師話天日先好交俾佢-,-
到中文堂..係到聽書
就黎訓教咁制
唔係悶到訓 係累到訓..呢幾日都係咁-,-
CH  個老師係咁講講到我地笑
但其實唔係好好笑,,男班長就係咁問我有乜好笑
小息..同yuki佢地傾吓計..佢就大大聲咁講
"唔知邊個星期日swim見到邊個呢呵"
朗誦隊係我後面  yuki就大大聲講
始終唔係咁好嫁麻..不過算喇
中學唔係話你同邊個就同邊個嫁喇
嗯嗯 cp 以為係第二個老師教..畎有分兩堂
但係點知都係個個"女王的教室
我重要冇帶筆記呀..死喇 呢次俾佢話死喇
點知老師冇乜點話我..重俾左份note我tim
後未我覺得佢都唔係咁惡嫁姐
有講有笑

lunch 個陣yuki唔知點解話唔同我地食..-,-
kathy又搵唔到可瑜
最尾同aiko而aiko就同雷小姐一起食
如果係我 我一定唔會去..3
留意呀..我係唔會去m記呀  我塊面愈黎愈多喇
後日重係陸運會tim  再食 俾人話低死嫁喇-,-
食完 番去lu
math堂..學正負數
其他學校都教左..但係得lsts重未教,,
可想言之lsts係幾咁勁丫
之後我同張可欣決定番係到做哂d功課先走
見到儉社係到練
個lelder係咁叫大聲大聲
但係後日就陸運會..忠社同勤社d leler都叫我地做動作先
唉..一陣去織條頸根先
我發覺朗誦隊真係又無姑但係又好似專得要介入我同班fd既友誼到
點解次次都係咁



sze0517
暱稱: sze0517
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
永別qooza!
番黎" 終於見到熙哥哥...
行動最實際!!!
我要創造奇蹟呀!!
感情呢家野真係可有可...
文章分類
全部 (69)
)),.°*'[*是非板[''●*`'.,! (1)
*|*!◆°|!'回憶*||,,,*|] (1)
,,...]]"•﹎.無聊記,,...]]"•★' (14)
. °×﹏對"他"的感覺﹏:: +* (5)
''[]...°☆fd趣事×﹎...☆° (2)
`*[_[[\\,番學記||!]` .● (19)
`'◆][]★*】 _ "秘密 `'◆][]★*】 (3)
|■°+× 出街記→ ☆ (6)
°』╳×有感而發]]"',,,..***___ (13)
未分類 (5)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
★|!''* my photo
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 69
留言總數: 37
今日人氣: 1
累積人氣: 3702
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed