
今日8點3冇喇喇起身..死了
原黎我手提冇電..
雖然冇遲到..但係KATHY就走左LU..-,-
唔奇先奇喇係咪先
原黎勤社唔洗膠樽呀..9.12先
我都覺嫁喇..唉..講起而家牙爸都未俾凌用錢我呀
而家中學成日要我買呢樣買個樣..真煩呢..
練啦啦隊LU..我地係禮堂到練
竟然聽到103室既儉社係到叫..
我杜禮堂又開冷氣咪好細聲D囉,,跟住唔跳邊個生左個冷氣
大聲好多..
跟住又係平台到練..下面係忠社
佢地好細利..竟然蓋住我地勤社
我地係咁叫.,,"真係冇得再叫
五樓D人都唔知係咪玩野,,重係到聽唔到
KATHY打過黎先話我地叫到佢地都聽到.哈
真係點都估唔到..吳浚軒咁快就同男班長做左FD
佢地識左兩日..但都唔夠我勁..一日就同佢做左FD喇..卡
個個吳公,竟然係男班長面係咁講我壞話..都唔知佢係咪係到玩野
LUNCH..因我同KATHY.YUKI.牙LU都唔同社
就同AIKO一起食..車仔NOODLES..
AIKO本黎話唔3既//但係唔知點解又食
哈..買番去學校食..飽飽
食完飯真係大聲好多
但係又唔知點解隻腳好快就累
真係唔坐唔得
又出去平台到練一陣..頭上冇喇喇有幾點水
原黎落RAIN..重愈落愈大
只好係課室到練住先喇
個條吳公又係到玩野
佢咁岩坐係我間離個行//我就話..搵神呀
佢就去左後面到.冇坐
都唔知佢有冇問題
後面重要係冇DESK嫁TIM
真是呢..番屋企個陣//落RAIN
雖唔係好大..但都好密
跑番屋企..濕哂
乜都唔理..做數"功課
同埋剪個38條好汗出黎
整個情水字典
因我冇釘洞機..
就用好原始既方法..囉支長D既針出黎吉洞
因有時睇唔準..吉到我隻手指..而家我隻手指有兩三個洞了..3.
嗚嗚,,
不過個字典座都整得OK既-,-
打俾MISS話今日係咪6點..MISS話天日12點
其實我個陣都唔想學,,練完完啦.好好累
跟住都冇留懶..整左個人與群體既封面設計
係網上搵左成個鍾資料都點唔到D乜
跟住就睇吓D校服點晝..
就晝左出黎..
最衰侖顏色筆唔知放左係邊
天日去買一支好似鉛筆既六色顏色筆
嗯嗯
KATHY..一星期呀..你忍唔忍到呀
我諗某某一定會覺得好奇怪..哈 |