為左今年ive個my style fashion show
系2個月前我地就開始開工設計.整3
呢段時間真系好辛苦的.
星期6日成日要番黎..考試前果星果星期無1日系得閒
忙住趕工..又要忙住溫書考試..果時好大壓力..
成日發媽咪脾氣..我真系衰牙
考完試又要ive學化妝同hair..放左學好夜又要去買飾物
有1晚仲去到11點幾..成個星期都無同屋企人食過飯><
晚晚好夜番..番到去又好快甘食完野訓覺第2日又要番IVE..
又要好早甘起身..訓又訓唔夠
尋晚練cat walk練到成9點..累到嘔
尋日1點先訓 訓得3個半中..因為4點半起身 7點3要去到去青衣IVE rehersal..
坐成個幾中車..我同蕉蕉同蘇蘇系車系甘訓訓訓..
今日就黎料啦..
去到ive先綵排1次..之後化妝set頭好趕好趕..
食飯都無時間.><”食得好趕食完趕住去化妝..
又走番去set埋個頭..本來叫Alex幫我set加嗎
點知之前個hair dresser夾得唔夠cruel
又夾過,,坐系度坐到patpat腰骨都痛埋..
條加夾到1半走左去食飯飯/..叫第個定上//點知枝電髮棒棒唔爭氣,,死埋
ALEX又叫我走去化妝先..個女仔又化得慢..搞到化完都成2點..
跟住個MODEL的工作人員問我有咩未整..我咪話:[眼睫毛.咩啦咩啦咩啦..HAIR啦〕
佢就好惡甘話.:〔搞錯牙..成2點啦大佬〕
我就話〔我都知!!!〕
頂..你估我唔心急加咩..
><跟住好唔開心..頭HAIR就甘gel左野算..
好快甘去後台..仲比條友話我周圍走..\_/
跟住去左後台..忍唔住喊左出黎..嚇親蕉..
佢系甘叫我唔好喊..喊到個妝化晒..
><我就忍住唔喊..
我地系第22組..最last果組..
等等等..等出場..有少少緊張..
1路同牙蚊同牙琳sd message
終於到我地組場.個心有小小卜卜跳..
不過我知道1定唔可以出錯~
完成成個cat walk.鬆左1口氣
謝幕完.....
到頒獎啦..好緊張..系後台個個model心情都系一樣..
結果黎啦..聽到最佳工藝制作既得獎組別系.....第22組
聽到果1刻好感動..想喊 因為今年有成22組競爭..
起初有d驚,各有實力..有d組都好令令
所以好感動牙 ..
我地就出台拎獎啦..miss同我地揮手..校長又出黎同我地握手
校長都有黎牙∼好比面∼嘿
之後就出黎影相相,,牙蕉喊...我又喊> <..
諗番起辛苦左甘耐..終於無白費..呢d就系我地努力的成果
就喊左出黎...miss系度叫我地唔好喊
我地學校f.3有個女仔就比左張紙巾我..真系thx佢><”
佢我認得牙∼有份去東莞反加∼呵
之後就周圍同唔同組既人影相相∼好開心牙/\/\
仲有同miss同校長影∼∼嘿
之後又有大合照∼10幾部相機系甘閃∼∼企到好累牙
嘿嘿..跟住又再同d人影相..影完就即時去換33
牙琳同牙蚊系葵涌廣場等緊我.><不過系度多謝佢地..
黎睇我個show黎support我 見到佢地好開心牙
一輪咀系甘講野∼∼嘿嘿
佢地見我拎住d3牙.鞋牙.1袋2袋就即時幫我拎><thz晒..嗚嗚
行左陣街∼都好累累啦∼∼走走..系車車系甘訓訓訓..z_z
番到屋屋同媽咪講∼∼佢都〔鄧〕我開心心
我已經搵到我既目標同要行既路∼/\/\唔知你地搵到未?
|