*〔〔絕情谷〕〕*
能不能就對著我說愛我 能不能就陪著我天長地久
不要對我若即若離 讓我傷心淚流
能不能就對著我說愛我 能不能就陪著我 一直到最後
從今以後剩下的路 要你陪我走
 
 
 
szecsze

暱稱: 小龍女
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言



:: 我的好友 ::

 

2006 年 7 月 23 日  星期日 晴天
2006-07-23

     哭是委屈.哭是傷心.哭是疼痛.

          雨是月亮的淚水

            淚是女人的愛和恨..

       淚是女人的傷和痛.淚是女人的心

  天生的溫柔.天生的脆弱,女人天生就是用來被呵護,被心疼.被寵愛的.

女人是柔弱.幾千年來的男人給女人下了這樣的定義.不置可否=3=

刊登時間︰2006-07-23 12:51 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 18 日  星期二 晴天
東門=0=無mood.. 無奈

今次同牙蚊番東門∼

不過就行到好無mood..屎屎下甘

因為我地都比d〔碌各〕激親..唉∼!!!!!

不過都掃左唔少野∼-0-少可..今次無買33喎==

可能無心情同人講價掛!d8婆.哼!!!

 

刊登時間︰2006-07-23 12:39 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 15 日  星期六 晴天
無白費心機>v<

為左今年ive個my style fashion show

系2個月前我地就開始開工設計.整3

呢段時間真系好辛苦的.

星期6日成日要番黎..考試前果星果星期無1日系得閒

忙住趕工..又要忙住溫書考試..果時好大壓力.. 

成日發媽咪脾氣..我真系衰牙

考完試又要ive學化妝同hair..放左學好夜又要去買飾物

有1晚仲去到11點幾..成個星期都無同屋企人食過飯><

晚晚好夜番..番到去又好快甘食完野訓覺第2日又要番IVE..

又要好早甘起身..訓又訓唔夠

尋晚練cat walk練到成9點..累到嘔

尋日1點先訓 訓得3個半中..因為4點半起身 7點3要去到去青衣IVE rehersal..

坐成個幾中車..我同蕉蕉同蘇蘇系車系甘訓訓訓..

今日就黎料啦..

去到ive先綵排1次..之後化妝set頭好趕好趕..

食飯都無時間.><”食得好趕食完趕住去化妝..

又走番去set埋個頭..本來叫Alex幫我set加嗎

點知之前個hair dresser夾得唔夠cruel

又夾過,,坐系度坐到patpat腰骨都痛埋..

條加夾到1半走左去食飯飯/..叫第個定上//點知枝電髮棒棒唔爭氣,,死埋

ALEX又叫我走去化妝先..個女仔又化得慢..搞到化完都成2點..

跟住個MODEL的工作人員問我有咩未整..我咪話:[眼睫毛.咩啦咩啦咩啦..HAIR啦〕

佢就好惡甘話.:〔搞錯牙..成2點啦大佬〕

我就話〔我都知!!!〕

頂..你估我唔心急加咩..

><跟住好唔開心..頭HAIR就甘gel左野算..

好快甘去後台..仲比條友話我周圍走..\_/

跟住去左後台..忍唔住喊左出黎..嚇親蕉..

佢系甘叫我唔好喊..喊到個妝化晒..

><我就忍住唔喊..

我地系第22組..最last果組..

等等等..等出場..有少少緊張..

1路同牙蚊同牙琳sd message

終於到我地組場.個心有小小卜卜跳..

不過我知道1定唔可以出錯~

完成成個cat walk.鬆左1口氣

謝幕完.....

到頒獎啦..好緊張..系後台個個model心情都系一樣..

結果黎啦..聽到最佳工藝制作既得獎組別系.....第22組

聽到果1刻好感動..想喊 因為今年有成22組競爭..

起初有d驚,各有實力..有d組都好令令

所以好感動牙..

我地就出台拎獎啦..miss同我地揮手..校長又出黎同我地握手

校長都有黎牙∼好比面∼嘿

之後就出黎影相相,,牙蕉喊...我又喊> <..

諗番起辛苦左甘耐..終於無白費..呢d就系我地努力的成果

就喊左出黎...miss系度叫我地唔好喊

我地學校f.3有個女仔就比左張紙巾我..真系thx佢><”

佢我認得牙∼有份去東莞反加∼呵

之後就周圍同唔同組既人影相相∼好開心牙/\/\

仲有同miss同校長影∼∼嘿

之後又有大合照∼10幾部相機系甘閃∼∼企到好累牙

嘿嘿..跟住又再同d人影相..影完就即時去換33

牙琳同牙蚊系葵涌廣場等緊我.><不過系度多謝佢地..

黎睇我個show黎support我見到佢地好開心牙

一輪咀系甘講野∼∼嘿嘿

佢地見我拎住d3牙.鞋牙.1袋2袋就即時幫我拎><thz晒..嗚嗚

行左陣街∼都好累累啦∼∼走走..系車車系甘訓訓訓..z_z

番到屋屋同媽咪講∼∼佢都〔鄧〕我開心心

我已經搵到我既目標同要行既路∼/\/\唔知你地搵到未?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

刊登時間︰2006-07-16 02:26 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 12 日  星期三 晴天
好飽飽牙/\/\

9點半放左學諗住番屋屋啦@@bec點半要上時裝堂∼

不過諗諗下都系無番到.陪牙蚊去左m仔∼

佢食breakfast.我換KITTY∼嘿嘿

換左2隻牙.啡同粉紅\|~好得意牙/\/\

之後去左嘉湖銀座又系過∼呵呵∼今次到我LUNCH啦∼

去左[紅葉]果度\D野真系超正牙!!!

仲好多野送(如果系學生)\@V@首先有個CREAM湯湯.好味味牙#V#"

好大碗的拉面.又有杯野飲.食左我同牙足足1個鐘零3個字=V-”

又一路食一路傾一路笑下∼∼

食完都12點9啦∼

番學仲搞到遲到= =..\最衰果死人看更.叫佢系後門開開開門姐.都5肯

仲要話:〔同學.行前門牙〕想打佢囉\_/”

又要行果條晒到死既路,正一衰人黎加!!!!!!!!!!!!!

 

刊登時間︰2006-07-14 09:15 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 9 日  星期日 晴天
心掛掛

//11號終於番得學校啦/\/\期待期待\\

嘿嘿..

5知你地個個有無排我掛到肥晒呢.嘰嘰

>w<朕好掛住你地班野加.

呵呵.見到你地就可以俾我打啦∼

 

 

 

刊登時間︰2006-07-09 10:16 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




公告視窗
^3^merry x'mas
    Cursor by www.Soup-Faerie.Com <