*〔〔絕情谷〕〕*
能不能就對著我說愛我 能不能就陪著我天長地久
不要對我若即若離 讓我傷心淚流
能不能就對著我說愛我 能不能就陪著我 一直到最後
從今以後剩下的路 要你陪我走
 
 
 
szecsze

暱稱: 小龍女
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言



:: 我的好友 ::

 

2006 年 7 月 9 日  星期日 晴天
2006-07-09

"日後 儘量別教今天的淚白流  "

留低 擊傷你的石頭 從錯誤裡吸收


也許 豐收 月份尚未到你也得接受
或者要到你將愛釀成醇酒 時機先至熟透

"應該怎麼愛 可惜書裡從沒記載" 終於摸出來
但歲月卻不回來 不回來 錯過了春天 可會再花開

"一千種戀愛 一些需要情淚灌溉 "
枯毀的溫柔 在最後會長回來
錯的愛 乃必經的配菜

刊登時間︰2006-07-09 09:49 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 6 日  星期四 晴天
坐順風車

呵呵~\今日系葵涌ive上完化妝堂~\

就坐牙星條仔架順風車.陪牙蕉去元朗拎\cap\

嘿嘿~\仲坐到好迫迫~\

牙蕉好搞笑~|~系甘蚊住車舊野~\好似住過山車甘驚~\

笑死我同牙星|~~\/\/\

跟住系元朗工業區掉低我同蕉~|\

我同蕉上左一部好恐怖既lift|\即時關門~|~|有個男人等左都入唔到

我都覺得奇啦,,明明個男人系度等緊l\|i|ft|..點解我地1入左就5見左佢

原來部lift><關得好快..好得人驚

跟住牙蕉話:[死啦..一陣會5會撞到條友加..佢打我咪死]

我死我/\/\""

跟住拎完就同蕉去左tuen mun= ="累死我啦

番到屋屋好夜啦~|

 

 

刊登時間︰2006-07-08 09:04 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 5 日  星期三 晴天
2006-07-05 感動

今日心情有d失控..唉...

我都5想加..忍5到..

可能呢排心惰太緊張啦,,太大,壓力啦

系街度喊,,真系樣衰,,,

番到屋企又好大聲甘同媽咪講野..sor牙..媽咪..

好想同媽咪傾下計,,不過,,都系無..

頂,,藥都未食晒..快d病好番啦..

咳咳咳//影響晒我d精神情緒...

 

加油牙..龍女..[.\_/.]

不過我而家好想打比1個人同佢傾計計..

 

刊登時間︰2006-07-05 09:22 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 28 日  星期三 晴天
嗚嗚..食藥真攞命..

呢幾日黎都系甘食藥..

藥就變左好似系我既飯[食送]甘..嗚嗚

完全無精神同人玩..應人..

5想講野..喉嚨好辛苦..好似同啞左既人無咩大分別..

幾時先好番牙..我想快d好番..

之前食左3日屋屋的藥..飲左2碗難飲到死的中藥..仲要食多3日西藥...

3日西藥就好似我辛苦左我30年甘..每次食都要同d藥抗鬥..

快d吞落去啦快d吞落去啦//次次食都好想嘔番出黎..有種反胃的感覺..

最慘就系exam牙嗎..又要溫書..好辛苦都要頂住上...嗚..

不過岩岩今日考完......唔覺得有咩值得高興..

有日牛牛問我:[考完試`去邊度玩牙]

我呆左..答唔到佢...好似應左句[仲玩]..系咪好無聊呢...

當時有d唔開心..因為我考完試真系諗去去玩的..

我都好想去玩..但系自己甘樣又點去玩呢....

><傻女你要快d好番牙!加油..

 

尋日去睇醫生個醫生好搞笑..佢話我發高燒..39.1度

仲話我個頭出緊煙..d頭髮燒到燶晒...

醫生話我感染左流感病毒..仲話系我班|d人傳..=3=

甘又系,,我班甘多人病..

醫生話驚我入錯課室考試= =..開左d無甘眼訓的藥比我.

嗯嗯..就系甘啦..

 

 

刊登時間︰2006-06-28 10:18 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 26 日  星期一 晴天
唉..><好辛苦牙..

作死囉..仲發埋燒..

5點幾起左身..

有d反胃的感覺..訓又5系5訓又5系

 

講番尋日先..

同母后去睇中醫..因為喉嚨真系太頂唔順

跟住就揀去邊間睇啦..

我就同媽咪講:〔個個中醫都成舊蕃薯甘=3=甘薯加∼!〕

講左兩3次|||||||||||||

媽咪就話:〔而家又唔系叫你同佢做親家!\〕

嘿嘿..兩個系度笑/\/\

〔甘系牙嗎..甘薯都5知好5好〕

跟住就終於揀番我之前睇過果個..

佢一黎就問我讀書定做野..= =”我諗番起佢上次又有甘問過

佢幫我把完脈.就問:\〔你之前系咪黎睇過?〕

我話:〔有牙.兩年前囉-3-”...〕

佢系度笑= =..〔哈..2年前//〕

不過佢醫術都幾高明!!!無問過我咩.就完全知道晒我d徵狀囉.勁

之後汁藥等左鬼死甘耐..手腳真系〔〔〔〔快〕〕〕到無得頂囉

之後就番屋屋lu\\\

 

 

刊登時間︰2006-06-26 07:43 AM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





公告視窗
^3^merry x'mas
    Cursor by www.Soup-Faerie.Com <