呢幾日黎都系甘食藥..
藥就變左好似系我既飯[食送]甘..嗚嗚
完全無精神同人玩..應人..
5想講野..喉嚨好辛苦..好似同啞左既人無咩大分別..
幾時先好番牙..我想快d好番..
之前食左3日屋屋的藥..飲左2碗難飲到死的中藥..仲要食多3日西藥...
3日西藥就好似我辛苦左我30年甘..每次食都要同d藥抗鬥..
快d吞落去啦快d吞落去啦//次次食都好想嘔番出黎..有種反胃的感覺..
最慘就系exam牙嗎..又要溫書..好辛苦都要頂住上...嗚..
不過岩岩今日考完......唔覺得有咩值得高興..
有日牛牛問我:[考完試`去邊度玩牙]
我呆左..答唔到佢...好似應左句[仲玩]..系咪好無聊呢...
當時有d唔開心..因為我考完試真系諗去去玩的..
我都好想去玩..但系自己甘樣又點去玩呢....
><傻女你要快d好番牙!加油..
尋日去睇醫生個醫生好搞笑..佢話我發高燒..39.1度
仲話我個頭出緊煙..d頭髮燒到燶晒...
醫生話我感染左流感病毒..仲話系我班|d人傳..=3=
甘又系,,我班甘多人病..
醫生話驚我入錯課室考試= =..開左d無甘眼訓的藥比我.
嗯嗯..就系甘啦..
|