俊 好唔捨得你啊>_<你走左我地班人知中又小左個傻仔 又小左一個成日行錯路既人 更加小左一個朋友.重記唔記得我地兩個一齊行錯路既日子 希望第日重有機會再同你行一街買下野啦 我地識左3年啦 重記得你第一次見我果陣就係"空"我 叫我比個位你=_=點知你個人得個樣惡.哈哈.識到你真係幾開心.返黎既時候記住同我地講丫.聽日要考試.唔講禁多
永遠懷念小俊俊xd