今日5點幾同小肥一齊出去搵佢地,去到新之城見到陳賽怡@v@佢又令左,知後見到歐佬同傻仔tim,4個人一齊行去奧海城,去到見到啊wing@v@,怪獸,膠布同一個好sexy既張天美,佢地4個人一齊食緊m記。知後啊be,啊倫都黎埋,知後吹吹下水,話捉小肥去磨柱haha,捉佢去磨柱果陣我隻手整親隻手>3<好痛丫。知後同啊wing,膠布一齊去買野果陣,啊wing佢買左盒膠布比我丫@v@好感動丫。第一次有人見我整親特燈買盒膠布比我。啊wing多謝你>v<!知後啊wing同張天美話要番去食飯。得番我地幾個。知後我同啊倫去左食野,食完又吹吹吹玩玩玩。知後啊wing同張天美話禁快就番左黎。知後玩玩下,有好多狗,啊be驚死佢-3-我諗住去玩下最大個隻狗。點知未行到過去就比人閙,可能佢怕我食左佢隻狗=3=知後啊wing話要走先就同佢講byebye啦。知後玩左好耐肥彭同陳澤都黎埋,不過我地都就走。知後送張天美同膠布番左去知後。我地成班人一齊去石灘。不過我要番屋企先,所以就同啊倫走左先。去到南昌站竟然無車塔=3=搞到我要行去美fu搭bus。。。。。行到我好累。。知後2點幾番到去。

啊wing多謝你@v@送個kiss比你xd
∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼
送首歌比歐佬,啊tim同埋一路好傻咁相信你會返轉頭既自己。
http://www.youtube.com/watch?v=eD6npPSeCfU
心病-容祖兒
傷風也值得 猶如床上假期
悠然停下細味 失戀的過度期
想想我自己 如何能沒了期
憑心痛記念你 過去沒法抽離
從此應該斷尾 不該堆三堆四
藉失戀逃避 誰沒有哪個也並不會死
*仍然剩下病假有幾晚
要復元為何會這麼慢
懷念你定了時限 過後忘了這憂惑
明日我會再上班
從前途著眼 無暇來嗟嘆
再病來病去 永遠學不識心淡
失戀最幸福 人人陪在我旁
輪班去照料我 怕我沒法起床
情願身體更壯 飾演苦主這個角色很無望
沉下去哪裡有什麼曙光
重唱 *
再勉強 撐一撐 大病就消散
要是還未淡 還未慣 還在怨 還在嘆
再病發 註定更慘 假使命運任我揀
狂湅能力挽 怎可因病而偷懶
存亡聚散 靠我努力渡難關
終於我會再上班
從前途著眼 無暇來嗟嘆
再病來病去 永遠學不識心淡
有藥能自救 何必等它擴散
∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼
|