今日6點幾就出門口去奧海城 知後7點幾去到 見到我最中意既wingwing@@,啊倫,膠布同埋啊唔知邊個,知後我地就去左吉野家食野,有條友食又食得慢過人.又要食得多過人,重要學人講英文,果個人好似叫張唔知咩美,唔講邊個啦...知後落左下地下睇人煲煙.知後一個傷殘既啊be同埋怪獸黎左.知後一齊行去南昌公園等歐佬佢地.去緊果陣.條天橋有2隻狗.啊be驚到咩咁=_=所以我揹佢上樓梯.重到啊媽都唔認得>口<到左知後.吹下水玩玩..知後見到3個人行緊過黎,一個係歐佬.知後陳澤.......主角!!!!!!!!!!!!啊tim!我見到佢真係忍唔住笑左出黎= =知後有個男仔黎左.好似話係啊唔知邊個知前條仔.不過佢吹左一陣水就走左,知後我地去左買野食.接埋肥暉黎.知後又玩玩玩.知後肥暉走左.我地玩接水樽,嘩!好驚啊!有一次如果唔係我叫陳澤走開,我地可能以經見佢唔到.陳澤你差我一條命@v@知後吹多陣啊be同怪獸走左.我地玩多陣都閃.啊wing臨走既時候同我講byebye丫haha@v@知後去左啊tim到訓
***************注意***************
傻仔俊你個紀錄比我爆左!而家我既紀錄如下
1.186f
2.185f
3.182f
4.177f
5.174f
邊個夠做埋黎xd@v@
**************************************
|