| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2008 年 7 月 3 日 星期四 |
 | |
| 3/7 |
2/7/2008
金日係學校既週年表演...
但係橫計點計最多都係第14年...
都未到第15年.....咁快又有?!
金年多左d表演睇....睇個宣傳單好吸引下
結果都係不外如事...-[]-""
有d仲睇到我想訓....^^"
最ok既都係drama同跳舞...高form果個- -
------------------------------------------------------------------------------
3/7/2008
金朝同carmen去左元朗間Green Boxs唱k
都算平....44蚊3個半鐘送lunch仲任飲
2丁友唱足3個半鐘歌.....
由未開聲都唱到開晒聲....-[]-""
我地第一首就唱周杰倫果首"珊瑚海"....
未開聲都可以唱到....好野!!!-v-""
carmen就係咁唱周杰倫同183club果d歌...-0-
about1點半就唱完走人了....仲見到Kam Kam0v0"
果到有個侍應好鬼令仔....XDDD'"
途中係輕鐵到見到個好邪惡既BB女....
佢係咁用佢果對好邪惡既眼神望住我....0_0""
不過我覺得佢好得意....>v<
|
|
刊登時間︰2008-07-03 08:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008 年 7 月 1 日 星期二 |
 | |
| 1/7 |
七一香港回歸
家有冇去遊行呢??-[]-
我就冇喇....- -;;
係屋企hea足成日...
仲睇左"一個好爸爸"
聽日學校係元朗劇院有週年表演
好期待呢....-\/-"" |
|
刊登時間︰2008-07-01 07:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008 年 6 月 30 日 星期一 |
 | |
| 30/6 |
金日開始係試後活動.....0_0""
但係中四既試後活動就係補課同聽講座
人地中二中三有得去海洋公園...
搞到我同carmen都好想去.....-[]-""
金日開始係返8:30同放12:00....但係好多人都唔知
當左返8點....我7點11返到去已經好多人返左
頭1個半鐘係補中文....牙sir話第一堂冇書講
佢自己又想落hall搵班f.7....所以叫我地係到做工作紙
但係d工作紙仲要係舊年已經做過晒...- -;;
之後補英文...miss又話第一日費是講書喎....
話我地一定會訓晒教....所以成班落左G03室睇戲
睇"Music And Lyrics"-0-".....不過總好過睇極地雪犬....^^"
牙sir都黎左睇....wallace一野撞左落個玻璃門到XD
之後12點幾就同牙同一齊搭車返屋企... |
|
刊登時間︰2008-06-30 08:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | ... | 253 | »
|