szewan
暱稱: sharon
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
網站連結
JB YING XANGA`'
JENNIFER XANGA`'
MANDY XANGA`'
MY XANGA`'
SCRYEE XANGA`'
YAMI XANGA`'
YAN XANGA`'
擒♥獸部隊
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 758
留言總數: 178
今日人氣: 5
累積人氣: 15316
2008 年 7 月 3 日  星期四 晴天
3/7

2/7/2008

金日係學校既週年表演...

但係橫計點計最多都係第14年...

都未到第15年.....咁快又有?!

金年多左d表演睇....睇個宣傳單好吸引下

結果都係不外如事...-[]-""

有d仲睇到我想訓....^^"

最ok既都係drama同跳舞...高form果個- -

------------------------------------------------------------------------------

3/7/2008

金朝同carmen去左元朗間Green Boxs唱k

都算平....44蚊3個半鐘送lunch仲任飲

2丁友唱足3個半鐘歌.....

由未開聲都唱到開晒聲....-[]-""

我地第一首就唱周杰倫果首"珊瑚海"....

未開聲都可以唱到....好野!!!-v-""

carmen就係咁唱周杰倫同183club果d歌...-0-

about1點半就唱完走人了....仲見到Kam Kam0v0"

果到有個侍應好鬼令仔....XDDD'"

途中係輕鐵到見到個好邪惡既BB女....

佢係咁用佢果對好邪惡既眼神望住我....0_0""

不過我覺得佢好得意....>v<

刊登時間︰2008-07-03 08:07 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

  

 
 


2008 年 7 月 1 日  星期二 晴天
1/7

七一香港回歸

 家有冇去遊行呢??-[]-

我就冇喇....- -;;

係屋企hea足成日...

仲睇左"一個好爸爸"

聽日學校係元朗劇院有週年表演

好期待呢....-\/-""

刊登時間︰2008-07-01 07:39 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

  

 
 


2008 年 6 月 30 日  星期一 晴天
30/6

金日開始係試後活動.....0_0""

但係中四既試後活動就係補課同聽講座

人地中二中三有得去海洋公園...

搞到我同carmen都好想去.....-[]-""

金日開始係返8:30同放12:00....但係好多人都唔知

當左返8點....我7點11返到去已經好多人返左

頭1個半鐘係補中文....牙sir話第一堂冇書講

佢自己又想落hall搵班f.7....所以叫我地係到做工作紙

但係d工作紙仲要係舊年已經做過晒...- -;;

之後補英文...miss又話第一日費是講書喎....

話我地一定會訓晒教....所以成班落左G03室睇戲

睇"Music And Lyrics"-0-".....不過總好過睇極地雪犬....^^"

牙sir都黎左睇....wallace一野撞左落個玻璃門到XD

之後12點幾就同牙同一齊搭車返屋企...

刊登時間︰2008-06-30 08:04 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]